השוק

אפליקציית הקריפטו רובינהוד צונחת: ירידה של 55% במסחר תוך רבעון

הכנסות החברה ירדו באופן ניכר ברבעון השלישי, כחלק ממגמה מתמשכת לאורך 2023. למרות זאת, המנכ"ל ולדימיר טנב אופטימי לגבי השוק כולו: "יש סימנים מבטיחים, הרבה אנשים משקיעים זמן בבניית התחום". סמנכ"ל הכספים הוסיף כי בהירות רגולטורית תוכל לסייע לבורסה להשתקם במהרה
מערכת ice | 
ולדימיר טנב מנכ"ל רובין הוד (צילום shutterstock,vecteezy, יוטיוב/ CNBC Television)
הכנסות המסחר בקריפטו של רובינהוד (Robinhood) ירדו באופן משמעותי ברבעון השלישי, כחלק מהמשך מגמה שנראתה לאורך 2023. ההכנסות מבוססות העסקאות של אפליקציית ההשקעות על מטבעות קריפטוגרפיים ירדו ל-23 מיליון דולר, מדובר בירידה של 55% מהרבעון הקודם.
ירידה זו בהכנסה בולטת במיוחד בפלח הקריפטו, שכן הכנסות העסקאות של רובינהוד למניות ירדו ב-13% באופן עקבי רבעון אחר רבעון. הכנסות החברה ממסחר קריפטו ירדו בכ-1% ל-38 מיליון דולר במהלך שלושת החודשים הראשונים של 2023. לאחר מכן הן ירדו ל-31 מיליון דולר במהלך הרבעון השני, לפני הירידה האחרונה שדווחה ביום שלישי.

המנכ"ל ולדימיר טנב אמר במהלך שיחת המשקיעים ביום שלישי כי החברה מתמקדת בשיפור חווית המשתמש עבור משקיעי הקריפטו שלה. "אנחנו הולכים להמשיך לחדש ולשפר את ההיצע במרחב הזה", ציין. "אני חושב שיש הרבה סימנים מבטיחים והרבה אנשים משקיעים זמן בבניית התעשייה. אנחנו נמשיך להיות מנהיגים שלה".
סמנכ"ל הכספים ג'ייסון וורניק הוסיף כי בהירות רגולטורית רבה יותר סביב הקריפטו תעזור לרובינהוד "להשתקם עוד יותר מהר". רובינהוד היא לא היחידה שרואה האטה במסחר בקריפטו. סך הכנסות העסקאות של Coinbase ברבעון השלישי ירדו ב-12% בהשוואה לתקופה של שלושה חודשים קודם לכן.
 
הבורסה ציינה במכתב בעל המניות שלה בשבוע שעבר כי תנודתיות נמוכה ו"רקע המאקרו" הרחב יותר השפיעו לרעה על נפחי המסחר בשוק. רובינהוד השיקה מסחר בקריפטו בפברואר 2018, החל בביטקוין ובאת'ריום. היא לא גובה עמלות על עסקאות כאלה. החברה סיימה את התמיכה בקרדאנו (ADA), פוליגון (MATIC) וסולנה (SOL) ביוני לאחר שרשות ניירות הערך תבעה את Binance ו-Coinbase בטענה שמספר נכסי קריפטו הם ניירות ערך לא רשומים.
 
ובכל זאת, נראה ש-Robinhood מחויבת למרחב הקריפטו. "קריפטו נהנה ממסגרת רגולטורית ברורה יחסית באיחוד האירופי ואנחנו נרגשים להביא את היכולות שלנו לזירה זו, כדי לשרת טוב יותר את השוק הזה", אמר המנכ"ל במהלך השיחה. החברה החלה לאפשר למשתמשים בארנק Web3 שלה לשמירה עצמית באוגוסט להשתמש ברשתות הביטקוין והדוג'קוין כדי לשמור, לשלוח ולקבל קריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה