השוק

"קונים כחול לבן, שומרים על הבית": ענף החקלאות הישראלית בסכנת חיים

המשק נשרף, השדות נבזזו: התוצרת בדרום על סף השמדה, ומומחים מתארים מצוקה חסרת תקדים. רבים מעובדי האדמה בעוטף עזה נפגעו במהלך המתקפה של חמאס על האזור, ומדובר במשבר ענק גם עבור הצרכנים. איך ניתן בכל זאת לנסות להציל את המצב?
מערכת ice |  2
נזקים גדולים לגידולים החקלאיים (צילום פלאש 90/ ענת חרמוני, shutterstock)
במהלך מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, משקים רבים נהרסו כליל, נשרפו ונבזזו. בשדות ישנה עדין תוצרת חקלאית שמחכה לקטיף ויש צורך לעבד את האדמה ולשתול על מנת שלא נאבד את אחד המשאבים היקרים מפז עבור החברה הישראלית - החקלאות. החקלאות הישראלית היא אחד המאפיינים הבולטים לחוסן הלאומי של מדינת ישראל.
בימים בהם התוצרת החקלאית בדרום עתידה להיכחד, קניון עזריאלי ורשת "נוי השדה" התאחדו ויצאו במיזם משותף לשיקום חקלאי העוטף שנותרו ללא כל וזקוקים לסיוע. רשת "נוי השדה" דואגת לשנע את הסחורה של החקלאים ולארוז אותה בעבורכם כמארז מוכן למכירה.

החל מיום חמישי ושישי הקרובים (ה-26 וה-27 באוקטובר החל מהשעה 10:00) תתקיים מכירה בקניון עזריאלי תל אביב של כל המארזים אשר יכילו תוצרת חקלאית מהעוטף כאשר כל ההכנסות מהפרויקט יועברו ישירות לחקלאים. המיזם הינו תרומה מלאה של שני הגופים במטרה להציל את התוצרת החקלאית שנותרה לאור המצב וחייבת להימכר. המכירה תתקיים בימי חמישי ושישי בקומה 1 מול עמדת השירות
״החקלאים שלנו במצוקה איומה", מספרת נוי הדס, חקלאית ובעלת רשת "נוי השדה" שקוראת לאזרחים לרכוש ארגז וביחד לעסוק לחקלאים לעבור את התקופה. "עשרות חקלאים שהגנו עלינו בגופם נפגעו בטבח הנוראי וזה הזמן שלנו להראות להם שאנחנו איתם. נוי השדה הוקמה במטרה להמשיך את דור החקלאים שהקימו את המדינה שלנו ואני התחייבתי להיות להם בית".
 
"אני מבקשת באופן אישי שתגיעו ותתמכו, עכשיו יותר מתמיד. קונים תוצרת כחול לבן. שומרים על הבית!", סיכמה הדס. חן זהביאן, מנכ"לית קניון עזריאלי תל אביב חיזקה את דבריה: "אנו רואים חשיבות רבה בלקיים מיזם בשיתוף רשת ״נוי השדה״ שכל כולו תוצרת חקלאית כחול לבן של חקלאי הדרום, קניון עזריאלי תל אביב תמיד עם הפנים למען החברה בישראל ובמיוחד בימים כאלה בהם צריך לתת כתף ולחזק את העם. אני מזמינה את כולכם להגיע ולקחת חלק בשיקום ושמירה של תוצרת חקלאות ישראלית". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטומטמים
    צדק 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך אתם יכולים לייבא סחורה מתורכיה בזמן שהם רוצים להשמידנו. למה לא עוזרים לחקלאים הישראלים. אתם פשוט זבל
    סגור
  • 1.
    חקלאות
    יושר 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקנות רק כחול לבן פושע כל יבואן קונה פירות וירקות מירדן עזה וטורקיה אנחנו עם בלי גאווה אולי הפעם גם בממשלת המדינה הרקובה לא יאשרו ירקות ופירות ממדינות אויב טורקיה ירדן עזה וגם ממצרים כל הירקות הקפואים הם תוצרת מצרים בושה
    סגור