השוק

אנליסט בכיר: למכור את מניות הבנקים; "תיזהרו ממימושים החודש"

הארי ואלד, האנליסט הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר שנחשב לאחד האנליסטים הבכירים בשווקים הפיננסיים, ממליץ ללקוחות הבית למכור מניות בנקים ולהיזהר ממימושים בחודש הקרוב
ניצן כהן | 
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
הארי ואלד, האנליסט הטכני של אופנהיימר ואחד האנליסטים הבכירים בשווקים הפיננסיים כותב ללקוחות בית ההשקעות שכדאי להם לשקול למכור את מניות הבנקים ובכל מקרה להיזהר ממימושים החודש. כלומר, ואלד מזהיר מפני ירידות החודש למרות המומנטום החיובי בוול סטריט.
ואלד אם כן, מעלה חשש מחולשה בשוק המניות בחודש הקרוב, בהתאם לעונתיות רגילה. הדבר מהווה, לדעתו, הזדמנות למימוש רווחים במניות הבנקים, לאחר העליות האחרונות, ומעבר למניות סקטור האנרגיה, אותו מעלה ארי ואלד מ Underweight  לMarket Weight. בראיה ארוכת טווח, ממשיך ואלד בגישתו האופטימית כלפי שוק המניות בארה"ב, תוך דגש על אפיקי מומנטום.
 
"לאחר מהלך העליות בשוק המניות בחודשים האחרונים, יש אפשרות למימוש רווחים בחודש הקרוב, בהתאם לתבנית עונתית. בהסתכלות היסטורית מאז 1990, הציג מדד ה S&P500 בממוצע ירידה של 0.6% בחודש אוגוסט וירידה נוספת של 0.8% בחודש ספטמבר, זאת לפני מהלך העליות אותו מפגין בממוצע ברבעון האחרון של השנה. הירידות בחודשי אוגוסט וספטמבר מלוות, בדרך כלל, בעליה במדד התנודתיות VIX" כותב ואלד.
אפשרות המימוש בשווקים מציבה להערכתו של ארי ואלד הזדמנויות מימוש באפיקים בעלי מומנטום חלש יחסית, כגון מניות הבנקים בארה"ב ומניות חברות הנדל"ן. בכך, ממליץ ארי ואלד על מימוש רווחים במניות הבנקים, לאחר מהלך עליה של החודש האחרון, עדיין ללא שיפור פונדמנטלי.
יתרה מזאת, המרווח השלילי בעקום התשואות אינו מטיב היסטורית עם אפיקים בעלי מומנטום נמוך, במיוחד עם סקטור הפיננסים והבנקים, אך אינו סותר עליה באפיקי מומנטום גבוה, כגון סקטורים של הטכנולוגיה, התעשיה והצריכה. בכך, נותר האסטרטג הטכני של אופנהיימר בגישתו האופטימית כלפי שוק המניות הכללי בארה"ב, עם יעד של 4,600 נקודות למדד ה-S&P500 והמלצה על אפיקי מומנטום חזק.
לעומת זאת, מציין ארי ואלד שיפור במומנטום של סקטור האנרגיה, שסבל מביצועי חסר במהלך השנה האחרונה, אך כעת מציג שיפור יחסי. מכאן הוא מעלה את המלצתו לסקטור האנרגיה הכללי מ-Underweight ל Market Weight עם המלצות על מניות חברות האנרגיה. בצד המלצות "שורט" מציין ואלד את מגזר הבנקים הכללי, תוך הורדת המלצתו מ Market Weight  ל  Underweight  ובאופן ספציפי את מניות הבנקים האזוריים CFG, CMA, HBAN, KEY, MTB, PNC, TFC  ו ZION.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה