השוק

הרצוג מוכן לפגישה עם סם אלטמן? "שאלתי את ChatGPT"

ביקורו של אלטמן לא עובר בשקט, כאשר דווח שהוא נמנע מלהיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, על פי הערכות בגלל המצב הפוליטי בישראל סביב הרפורמה המשפטית
מערכת ice | 
סם אלטמן (צילום ויקיפדיה Steve Jennings)
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום (שני) עם מנכ"ל OpenAI סם אלטמן. במסגרת הביקור פגש אלטמן אנשי הייטק ואת שר החינוך יואב קיש ואחרי הפגישה עם הרצוג, צפוי גם לפגוש עובדים במייקרוסופט ישראל - החברה שרכשה את OpenAI.
"כתבתי לעצמי נקודות לקראת הפגישה שלנו, ולאחר מכן שאלתי את ChatGPT 'על מה כדאי לי לדבר עם סם אלטמן'", אמר הרצוג בפגישה. "התוכנה המליצה לי לדבר על מוסר, אתיקה ופיתוח השותפות עם ישראל - וזה זהה בדיוק לנקודות שכתבתי, אמר והוסיף כי התוכנה "בהחלט חכמה ומתוחכמת".

ביקורו של אלטמן לא קורה בשקט מוחלט, כאשר דווח שהוא נמנע מלהיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, על פי הערכות בגלל המצב הפוליטי בישראל סביב הרפורמה המשפטית. 
בחברת OpenAI מעדכנים את הלו"ז של אלטמן תוך כדי תנועה. בין חוקרי AI ואנשי הענף הופץ קישור דיסקרטי לטופס בקשה לפגישות אישיות עם אלטמן. מלבד הפגישות עם מייקרוסופט ואוניברסיטת תל אביב, ההשערה היא שאלטמן ייפגש עם שורת יזמי סטארט-אפ ישראלים לא ששמותיהם עדיין תחת עלטה.
כזכור, לפני עשרה ימים צה"ל הציג לראש הממשלה נתניהו את ממצאי הבינה המלאכותית שפותחה בידי יחידה 8200. "ראיתי את העתיד כאן, כבר היום. יידעו כל אויבינו, אנחנו מקדימים אתכם – בהרבה", הזהיר נתניהו והתפאר: "ישראל פותחת פער על אויביה, על כל אויביה. והיא עושה זאת בשילוב של אינטליגנציה אנושית ומלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה