השוק

הישג ענק לחברת הביטוח "בססח": זה דירוג האשראי החדש שקיבלה

מדובר על הישג מרשים ביותר, בעיקר בעיתוי הנוכחי המאופיין בעליה משמעותית ברמת הסיכון כתוצאה בין השאר, של רמת האינפלציה הגבוהה, שיעור הריבית העולה ואי הוודאות באשר להיקף המשבר הכלכלי בארץ ובעולם
מערכת ice | 
עדי נוב (צילום מיה כרמי)
חברת הדירוג מידרוג (מקבוצת Moody's) מעלה היום (ב') לבססח, חברת ביטוח האשראי המובילה בישראל, את דירוג האשראי מ-Aa2 ל-Aa1 (מקביל לדירוג AA+ במעלות) עם אופק יציב. מדובר על הישג מרשים ביותר, בעיקר בעיתוי הנוכחי המאופיין בעליה משמעותית ברמת הסיכון כתוצאה בין השאר, של רמת האינפלציה הגבוהה, שיעור הריבית העולה ואי הוודאות באשר להיקף המשבר הכלכלי בארץ ובעולם. הדירוג הגבוה מציב את בססח בשורה הראשונה עם המוסדות הפיננסיים המובילים בישראל ומאפשר לתאגידים המובילים במשק ליהנות מהיציבות הפיננסית של המבטח וממסגרות אשראי נוחות.
מידרוג הסבירה כי העלאת הדירוג בעת הזו משקף את הפרופיל הפיננסי החזק ואת הביצועים היציבים של בססח לאורך תקופה ארוכה, את מעמדה המוביל של בססח בשוק ביטוח האשראי, המתבטא בין היתר בהון האיתן שלה, רווחיותה הטובה והעקבית על פני מחזורי העסקים, תיק הסיכונים המבוזר, הרחבת תמהיל המוצרים, הגמישות החיתומית הגבוהה, הקשר החזק עם מבטחי המשנה בעלי דירוגי האשראי הגבוהים, נתח השוק הגדול של החברה ותמיכת בעלי המניות (Allianz Trade, חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם מבית Allianz, והראל ביטוח ופיננסים, קבוצת הביטוח הגדולה בישראל).
 
עדי נוב, מנכ"לית בססח, ציינה: "המשבר הכלכלי בעולם המביא לעלייה משמעותית ברמת פשיטות הרגל בהשוואה לשנתיים האחרונות, והשלכותיו על כלכלת ישראל, מהווה נקודת מפנה עבור חברות ישראליות. מי שטרם נערך לחיזוק מנגנוני ניהול סיכוני אשראי הלקוחות והגדלת הגמישות בהון החוזר - טוב יעשה אם יפעל במהירות. השפעת השינוי בסנטימנט לא תפסח על אף סקטור במשק, וביתר שאת על ענפי הטכנולוגיה, הקמעונאות והקבלנים. חברות שיבחרו לפעול לגידור הסיכונים, יהיו בעמדה איתנה יותר לצליחת המשבר הכלכלי".
עוד הוסיפה נוב: "בססח הינה שותפה אסטרטגית, ומהווה מקור יציב לשימור קווי ביטוח האשראי על מנת לאפשר לעסקים המשך סחר ומניעת מחנק אשראי. הדירוג הגבוה מאוד הינו הבעת אמון בבססח ובמשק הישראלי, והוא מאפשר לנו להרחיב את שיתופי הפעולה עם המדינה והמערכת הפיננסית, ובכך להציע  מימון הון חוזר וניכיונות בעלות מופחתת לחברות. הלקוחות נהנים משקט נפשי לצד האפשרות להגדלת מקורות המימון שלהם או של הלקוחות שלהם. אנחנו נמשיך להוביל ולהוות מנוף לביצוע עסקאות מסוגים שונים עבור חברות במשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה