השוק

אדאני השיגה השקעה של כ-2 מיליארד דולר ממחברה אמריקאית

ההשקעה חברת GQG פרטנרס מגיעה אחרי דו"ח חריף מאוד נגד הקבוצה ההודית, שהאשים אותה במניפולציות מניות והונאות חשבוניות 
מערכת ice | 
גאוטם אדאני (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
קבוצת אדאני של המיליארדר ההודי גואטם אדאני הודיעה שהשיגה השקעה בגובה 1.87 מיליארד דולר מחברת ניהול נכסים אמריקאית, כך לפי דיווח ב-BBC. בהודעה למשקיעיה נמסר כי חברת GQG פרטנרס רכשה מניות בארבע מחברות הקבוצה - שלאחרונה רכשה את השליטה בנמל חיפה.
ההשקעה מגיע מספר חודשים לאחר דו"ח חריף במיוחד של חברת השקעות האמריקאית הינדנבורג ריסרץ' שהאשים את הקבוצה "במניפולציות של מניות והונאות חשבונאיות במהלך עשרות שנים" ואת באנדי כ-"מושך את התרמית הגדולה ביותר בתולדות החברה". באדאני הכחישו את ההאשמות, אך 135 מיליארד דולר נמחקו משווי שבע החברות הנסחרות של הקבוצה מאז פורסם הדו"ח. 
ההשקעה החדשה תחולק בין ארבע חברות של אדאני, כולל חברת הדגל אדאני אנטרפרייז. "העסקה הזו מסמלת את הביטחון המתמשך של המשקיעים העולמיים במנהל, הניהול והצמיחה של החברות של אדאני", מסר סמנכ"ל הכספים של הקבוצה ג'וגשינדר סינג. "אנחנו מעריכים את תפקידה של GQG כמשקיעה אסטרטגית בחברות התשתיות, האנרגיה המתחדשת, הלוגיסטיקה ושילוח האנרגיה שלנו", הוסיף.
יו"ר וסמנכ"ל ההשקעות של GQG, ראג'יב ג'אין הוסיף כי הוא מאמין ש"אפשרויות הצמיחה ארוכות הטווח של החברות הללו יציבות", וכי אדאני "נחשב בין היזמים הטובים ביותר בדור שלו". בתוך כך, בקבוצה הכחישו דיווחים לפיהם השיגו הלוואה של 3 מיליארד דולר מקרן הון ריבונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה