השוק

גם האלכוהול מתייקר: עליות המחירים הגדולות בישראל נמשכות

על רקע עליית המחירים הגדולה בתחילת שנת 2022, גם הכרם, יבואנית המשקאות האלכוהוליים והיין, הודיעה ללקוחות שלה על עליות מחירים גבוהות במוצרי האלכוהול שלה, כמו גם בקפה
מערכת ice | 
עליות מחירים גבוהות במוצרי האלכוהול (צילום unsplash, פלאש 90)
על רקע עליית המחירים הגדולה בתחילת שנת 2022 בה בין היתר גם הריבית, המשכנתאות, המים החשמל והדלק התייקרו, היום (שני) נודע כי מוצר נוסף בישראל בדרך לעליית מחירים - האלכוהול.
ב"כלכליסט" פורסם כי יבואנית המשקאות האלכוהוליים והיין, חברת הכרם, מעלה מחירים ללקוחותיה המסעדנים ולשוק המוסדי, החל מ־1 בפברואר 2023. בהמשך, ההתייקרות צפויה להגיע גם לרשתות השיווק.
הכרם כבר הודיעה למסעדות ולבתי הקפה על התייקרותם של מגוון מוצרים, ביניהם למשל: סוביניון בלאן בסדרת אסטייט של יקב דלתון יתייקר ב־6%, רוזה מסדרת גליל שאותה משווקת הכרם רק ברשתות השיווק יתייקר ב־4% וסוביניון בלאן מאותה סדרה יתייקר ב־6.1%.
בנוסף לכך, יין סמיון טיק טוק יתייקר ב־25.4%, רוזה בסדרת עלמה יתייקר ב־8%, יין הדגל לנדמארק של יקב ברבדו יתייקר ב־14%-6%, ומחירו של יין מגנום קופאז' של אותו היקב יעלה ב־10%. בלאן של אלכסנדר בונה יתייקר בקרוב ב־17%, וקאווה איטלקית תתייקר ב־7%.
בנוסף ליינות, גם גם ביה וקפה יעלו בשבוע הבא. ויסקי גלנפידיך יתייקר בשיעור של 1.4% ועד 24%, וויסקי בלויני בין 13% ל־160%, קוניאק רמי מרטין בין 1.5% ל־7%, וודקה סטולי בין 2.6% ל־8.7%, כאשר את המחיר של ליטר וודקה עלית מבית סטולי הורידה החברה ב־2.6%. ליקר יגרמייסטר יתייקר בעד 7%, וגם ליקר קואנטרו יתייקר בשיעור דומה. בירה באדווייזר תתייקר ב־17%-7%, ומחירה של שישיית בקבוקי בירה בקס יעלה בכ־29%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה