השוק

אילון מאסק בדרך לזעזוע: 75% מעובדי טוויטר יפוטרו?

האיש העשיר בעולם מתכונן ליום שאחרי רכישת הרשת החברתית ועשוי לקצץ נתח ענק מהעובדים כדי לייעל את המערכת
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום flickr, pexels)
אילון מאסק אמר למשקיעים פוטנציאליים כי הוא מתכנן לקצץ כמעט 75% מהצוות של טוויטר כחלק מהעסקה שלו להשתלט על חברת המדיה החברתית, כך דיווח הוושינגטון פוסט אמש (חמישי). קיצוץ המשרות צפוי בחודשים הקרובים, לא משנה מי הבעלים של החברה.
החדשות על התוכניות של מאסק, אם בסופו של דבר הוא ישתלט על העסק, מגיעות ברגע קשה עבור טוויטר. החברה אמרה ביולי כי היא כבר "האטה באופן משמעותי את הגיוס" על רקע מיתון כלכלי רחב יותר בתעשיית הטכנולוגיה, שבה חברות רבות הודיעו על הקפאת עובדים ופיטורי עובדים לאחרונה.

ביום חמישי בלילה, בלומברג דיווח כי בתזכיר פנימי שהופץ על ידי טוויטר נאמר כי "אין תוכניות לפיטורים כלל החברה". בינתיים, דרמת הרכישה עם מאסק טיפחה מורל נמוך, והובילה את העובדים לפרוש בהמוניהם. טוויטר הייתה מעורבת במאבק משפטי עם המיליארדר במשך חודשים לאחר שמאסק ניסה להתרחק מעסקת ההשתלטות של 44 מיליארד דולר, לפני שהפך את המסלול בתחילת החודש ואמר שהוא ימשיך עם זה בכל זאת.
אך בעוד שההנהלה הנוכחית של טוויטר תכננה לפטר 25% מהצוות עד סוף השנה הבאה, הדו"ח החדש חשף כי מאסק רוצה לצמצם את 7,500 העובדים של טוויטר ל"צוות שלד" של כ-2,000 איש. לפיטורים ללא ספק תהיה השפעה על הפעילות היומיומית של טוויטר, כולל יכולתה למתן תוכן מזיק ולהילחם בבעיות אבטחה, אמר טוביאס. זה מגיע לאחר שדיווח חריף של חושפי שחיתויות בספטמבר האשים את טוויטר בחוסר בשתי החזיתות, בטענה לליקויים "חריפים" בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה