השוק

אלביט זכתה בחוזים ב-59 מיליון דולר עם צבא ארה"ב

המובילה הישראלית בתחום הטכנולוגיה הצבאית, גורפת עסקאות חדשות ויוקרתיות עם הצבא האמריקאי למספר שנים
מערכת ice | 
אלביט (צילום ויקיפדיה, freepik)
אלביט הודיעה היום, כי החברה הבת שלה בארצות הברית, Elbit Systems of America LLC , זכתה בחוזה מסגרת לכמות וזמן בלתי קבועים בסך פוטנציאלי מקסימלי של כ- 49 מיליון דולר לספק מערכות מרגמה 120 מ"מ עבור צבא היבשה של ארה"ב. החוזה יבוצע בפורט וורת' שבטקסס, על פני תקופה של 5 שנים. הזמנת רכש ראשונה בהיקף של כ-10 מיליון דולר התקבלה ותבוצע במהלך תקופה של שנתיים.

חוזה זה הוענק לאחר השלמה מוצלחת של חוזה קודם מסוג זה שהוענק לחברה בשנת 2016. רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אמר: "היותנו ספק מועדף ואמין עבור משימות וצרכים קריטיים הינו חלק מהחזון שלנו. אני גאה בכך שצבא היבשה של ארה"ב ממשיך להעריך את הפתרונות שהחברה שלנו מספקת לחיילים האמריקנים ואנו מצפים להמשך השותפות"
 
בנוסף, אלביט הודיעה על חוזה נוסף בסך 10 מיליון דולר, בו זכתה, להתחלת השלב השני בפיתוח חיישן מתקדם לרמת אור נמוכה (Advanced Low Light Level Sensor-ALLLS), המיועד לשימוש במערכת המשולבת של צבא היבשה האמריקני, לראייה ומציאות רבודה לחייל (IVAS 2.0). הורוביץ הוסיף: "חדשנות היא לחם חוקנו. העובדים שלנו מבינים שחדשנות פורצת דרך דורשת רעיונות נועזים וביצוע. אנחנו מחויבים, לרוחב החברה, לפיתוח של יכולות חדשות עבור לקוחותינו. אנחנו נלהבים להתמקד בפרויקט ה-ALLLS ולמלא אחר הדרישות של צבא היבשה האמריקני, תוך לימוד מתודולוגיות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה