השוק

קבוצת BST יוצאת בקמפיין פרסום מאסיבי

קבוצת BST יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני שישודר בערוצים המסחריים הגדולים, הקמפיין יוצא בעקבות ציון שנת ה- 50 של החברה 
מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום vecteezy)
קבוצת BST יוצאת בקמפיין חסויות חדש שישודר בשני הערוצים המסחריים (12,13) וערוצי הספורט, בהיקף כספי של כמיליון ש"ח. הקמפיין יעלה בשלוש פעימות שיתפרשו על פני חצי שנה, ויציין 50 שנים להיווסדה של הקבוצה על ידי בדיע טנוס ז"ל. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום ענבר מרחב.
במהלך 50 שנות פעילותה, בנתה הקבוצה פרויקטים רבים ברחבי הארץ הכוללים למעלה מ- 3,000 יחידות דיור ומיליוני מ"ר של משרדים, מסחר ותעשיה. כאמור קבוצת BST נוסדה על ידי בדיע טנוס ז"ל וכיום היא מנוהלת על ידי ילדיו, מנכ"ל הקבוצה אליאס טנוס, מנכ"ל בסט קנדה, עלא טנוס, וסמנכ"ל הנכסים של הקבוצה, וסים טנוס. 
אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת BST מסר: "אנו נרגשים לקראת הקמפיין החדש כחלק מחגיגות 50 שנות פעילות במהלכן יזמנו ובנינו פרויקטים מרשימים ומורכבים כגון מגדל TOHA, תאומי רובינשטיין, בית מנורה מבטחים, האצטדיון הלאומי ע"ש סמי עופר בחיפה, קניון גינדי TLV ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה