השוק

קראודסטרייק מתרסקת: כך מנכ"ל החברה הפסיד כ-43 מיליון דולר

לאחר שעדכון התוכנה שערכה חברת הסייבר הוביל לנפילת מערכות מחשוב בעולם ולשיבושים רבים, מניית קראודסטרייק צנחה ב-11% בוול סטריט לשפל של 11 חודשים. בעקבות כך, שווי החזקותיו בחברה של מנכ"ל קראודסטרייק צנחו בכ-43 מיליון דולר

מערכת ice | 
הדולר בירידה (צילום vecteezy, pngwing)
לאחר שבספטמבר 2023 דווח כי חברת הסייבר האמריקאית רכשה את חברת הסייבר הישראלית "ביוניק", כעת הענקית "קראודסטרייק" עולה שוב לכותרות. מניית חברת הסייבר האמריקאית צללה שלשום (שישי) ב-11% בוול סטריט לשפל של 11 חודשים. 
אותו הפסד דרמטי מתרחש לאחר שעדכון התוכנה שערכה חברת הסייבר הוביל לנפילת מערכות מחשוב בעולם ואף לשיבושים רבים בשדות תעופה, בתי חולים ורשתות שיווק. 
על פי הפרסום של אתר מרקטווץ', ג'ורג' קורץ, מנכ"ל ומייסד ענקית הסייבר, מחזיק ב-1,127,843 מניות של קראודסטרייק. מדובר במניות A אשר מהוות  0.5% מכלל המניות מהסוג הזה.
הירידה במניית ענקית הסייבר האמריקאית גרמה לכך ששווי החזקותיו בחברה של ג'ורג' קורץ, מנכ"ל ומייסד קראודסטרייק, צנחו. למעשה, שווי החזקותיו של קורץ בחברה צללו בכ-43 מיליון דולר ונכון להיום הן שוות כ-344 מיליון דולר. 
כאמור, בספטמבר 2023 הכריזה חברת הסייבר האמריקאית על עסקת ענק עם חברת הסייבר הישראלית "ביוניק". קראודסטרייק רכשה את ביוניק, המתמחה באבטחה ובקרה של יישומים ארגוניים. על פי הדיווחים, נודע כי סכום הרכישה הסתכם ב-350 מיליון שקל. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה