השוק

מנכ"ל שיכון ובינוי בהודעה דרמטית: הסכסוך עם הבעלים יצא משליטה?

תמיר כהן, מנכ"ל חברת שיכון ובינוי הודיע באופן פתאומי כי הוא מעוניין לעזוב את תפקידו כמנכ"ל, מאחר ולדבריו, נפתחה לו אפשרות לרכוש חלק או אפילו את כל מניות השליטה בחברה
מערכת ice |  4
תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי. הדמיה: גיא איגדרא אדריכלים (צילום סיון פרג')
חברת שיכון ובינוי, אחת השחקניות החזקות בשוק הנדל"ן בישראל, חווה היום (ראשון) טלטלה לאחר הודעתו של המנכ"ל, תמיר כהן, כי ברצונו לעזוב את תפקידו לאחר 6 שנים בחברה. לדבריו, מאחר וישנה אפשרות, בהתאם לתנאים שנוצרו, שהוא יוכל לרכוש עם קבוצת רכישה, חלק את 100% ממניות השליטה בחברה. כך על פי דיווח ב"כלכליסט".
כזכור, לאחרונה דווח על מהלך חדש בשיכון ובינוי, אותו מתכנן הבעלים של החברה נתי סיידוף. באותו דיווח נאמר כי קרן קיסטון ושיכון ובינוי בוחנות את האפשרות להזרמה של 100 מיליון דולר, למען פירעון אגרות חוב במרץ 2025. קיסטון תזרים את הכסף ותקבל בתמורה 10% משיכון ובינוי, אם אכן מהלך שכזה יצא לפועל.
כזכור, לאחר תוצאות מוצלחות ברבעון הראשון של שנת 2024, עם עליה בהיקף המכירות, שיכון ובינוי נדל"ן ממשיכה את מגמת ההתחזקות שלה. על פי דו"ח שפרסמה החברה, באפריל השנה נמכרו 90 דירות, כאשר כולן נמכרו בשוק החופשי. בחברה מסרו אז כי זהו המספר הגדול ביותר לחודש אחד, בסיכום שלוש השנים האחרונות. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הרס של חברה שהיתה לתפארת מדינת ישראל
    אתי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבורת נכשלים ניהלו בשנים האחרונות את החברה. הרסו כל חלקה טובה. פשוט עצוב לראות חברה כזו קורסת, סוגרת פעילויות ותיקות שהניבו רווחים גבוהים לחברה. לך הביתה! תעסוק ביהלומי מעבדה, יותר מתאים לך ולצוות הנכשלים שסביבך.
    סגור
  • 3.
    הרס את החברה
    אחת שיודעת 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מינוי ממש הזוי של אחד שלא מבין בניהול חברה! מנהלים שדאגו שכמעט כולם עזבו או נעזבו! סמנכ"ל כספים עמית עם כל הרוע שבו + סמנכלית איילת עם שיא הרוע ועוד כמה כאלה הרסו את החברה. יחס משפיל לעובדים! הכי גרוע זה אנשי מקצוע מעולים שכבר אינם!!! בדיוק כמו שמתנהלת המדינה כך התנהלה שיכון ובינוי
    סגור
  • 2.
    הרס את החברה , חסר יכולת ניהולית (ל"ת)
    שמעון 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שיכון ובינוי
    יהיה מעניין 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה מעולה
    סגור