השוק

נתן חץ וצחי נחמיאס בעסקת ענק עם גוגל | כל הפרטים

גוגל חתמה הבוקר עם גב ים של צחי נחמיאס ואמות של נתן חץ על עסקת ענק בבניין החדש שמקימות שתי החברות | כל הפרטים על עסקת הענק בין שלוש החברות
ניצן כהן | 
נתן חץ אמות (צילום יחצ, פלאש 90)
גב ים ואמות חתמו הבוקר על הסכם ענק עם גוגל. במסגרת העסקה תשכור גוגל משתי החברות 60 אלף מ"ר ומאות חניות במגדל TOHA2 שבאזור רחוב יגאל אלון בתל אביב למשך 10 שנים. דמי השכירות יהיו של 115 מיליון שקל בשנה כשדמי השכירות יהיו צמודים למדד המחירים לצרכן.
אם כן, העסקה היא בהיקף כולל של 1.15 מיליארד שקל צמוד למדד וזה סיפור לא רע בכלל עבור אמות וגב ים שמקבלות שוכר שמדורג AAA לבניין שטרם הסתיימה בנייתו. השכירות, אגב, תהיה ברמת מעטפת.

אדריכלות: ישר אדריכלים ורון ארד אדריכלים. הדמיה: Viewpoint
נזכיר כי שוק השכירות של המשרדים נמצא כעת בסוג של קיפאון בשל הריבית הגבוהה וההשלכות הלא פשוטות של חוקי המהפכה המשפטית שהביאו ליציאה של חברות הייטק מישראל וכמובן המלחמה. להשכיר 60 אלף מ"ר ומאות חניות בתקופה הזו לשוכר AAA זו עסקה לא פשוטה כלל  ועיקר ומכאן  ההישג הגדול של אמות וגב ים.
על  פי תנאי ההסכם, הוא ימשך על פני 10 שנים כשלגוגל תהיה זכות חד פעמית לצאת מהחוזה אחרי 5 שנים. 
נתון שיש לשים אליו לב נעוץ בעובדה שעד כה הסתיימו 40% מעבודות השלד בניין והשחקנים בענף הנדל"ן מדברים על מצוקת כוח אדם משמעותית מה שעלול להקשות על סיום העבודות. יחד עם זאת מאחר ומדובר בשתי חברות גדולות הרי שניתן לצפות שהעבודות תסתיימנה עד לשנת 2027, אז גם יתחיל המועד של ה-5 שנים עבור גוגל שבו היא תוכל לצאת באופן חד-צדדי וחד-פעמי מההסכם ארוך הטווח הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה