השוק

הסטראטאפ הישראלי חוגג: השלים סבב גיוס בסך 34 מיליון דולר

הסטארט אפ הישראלי אגורה (Agora), השלים סבב גיוס מרשים של 34 מיליון דולר בסדרה B. בכך, סך כלל הגיוסים של החברה מאז הוקמה עומד על 63 מיליון דולר
מערכת ice | 
ראשי הסטארטאפ Agora (צילום ירין טרנוס)
סטארט אפ הפינטק הישראלי אגורה (Agora), המפתח פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, השלים סבב גיוס מרשים של 34 מיליון דולר בסדרה B. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההון סיכון Qumra Capital, בהשתתפות המשקיעים הקיימים Insight Partners ו-Aleph, כאשר סך כל הגיוסים של הסטארטאפ מאז הוקם ב-2019 עומד על 63 מיליון דולר.
על פי הדיווח ב"כלכליסט" אמש (חמישי), כ-30 מיליון דולר מסך הגיוס נכנס ישירות לקופת החברה. לעומת זאת, כ-4 מיליון דולר נוספים יגיעו להשקעת סקנדרי לרכישת אחזקות של משקיעים קטנים ואנג'לים.

Agora פיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן, שוק שמגלגל סכומי עתק בעולם. אולם מתנהל עדין ברובו הגדול בשיטות מיושנות של מסמכי אקסל, עבודה בלתי יעילה במיילים אקראיים ותוכנות מיושנות שלא עונות על הצרכים של יזמי הנדל״ן. כתוצאה מכך חברות המנהלות עסקאות נדל״ן, בין אם מדובר בבתי השקעות, יזמים או קרנות, אינן יעילות ומבזבזות זמן רב על עבודות ידניות. גם משקיעים פרטיים ומוסדיים חסרי יכולת לעקוב ולנהל את השקעותיהם בדרך אופטימלית.
המערכת שפיתחה Agora מרכזת את הנתונים והמידע הפיננסי של ההשקעות, מאפשרת אוטומציה לתהליכים ידניים, מבצעת חישובי עמלות, תשואה, מיסוי ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות והן למשקיעים באופן שקוף, נאמן למציאות וללא סיכון לאבטחת המידע ולשלמות שלו.
בעזרתה יכולים העוסקים בענף להתמקד בעשיה האמיתית שלהם במקום הסדרת העניינים המנהליים ולקבל החלטות על בסיס מידע מדויק בזמן אמת. המערכת ניתנת להתאמה אישית לצרכי כל חברה ומשקיע, ומאפשרת במקרה הצורך שיתוף מידע בקלות עם אנשים נוספים.
פורטל החברה כולל מוצרים פיננסיים משלימים למערכת הקיימת ובהם: יכולות עיבוד והעברת כספים במגוון רחב של מודלי השקעה בין יזמים למשקיעים בלחיצת כפתור, המרות מט״ח, כלי לניהול גיוס הכספים, שמשנה את הדרך שבה חברות מציעות הזדמנויות השקעה חדשות למשקיעים שלהן ומערכת למילוי ועמידה בדרישות המס ובדרישות רגולטוריות ברחבי העולם.
הסטארטאפ הוקם בשנת 2019 על ידי בר מור, המשמש מנכ"ל, ליאור דולינסקי, מנהל מוצר ונועם קאהן, מנהל פיתוח, אשר הכירו בשירותם הצבאי כמפקדים ב-8200. בר מור הוא בנו של יזם הנדל"ן חנן מור, מייסד החברה הציבורית שבונה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. הוא החליט לשלב את ההיכרות העמוקה מילדות עם ענף הנדל"ן יחד עם ההייטק, ולפתור בעיה אמיתית שזיהה כבר בשלבים מוקדמים של חייו. אגורה מעסיקה 54 עובדים, רובם במרכז פיתוח בתל אביב והשאר במשרד בניו יורק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה