השוק

קבוצת ברנד מרוויחה בגדול: כך הצליחה להחזיק ב-34% ממניות לודן

קבוצת ברנד הכריזה כי רכשה 8% ממניות חברת לודן, בתמורה לסך כולל של כ-18.4 מיליון שקל. השלמת הרכישה מהווה הישג עבור קבוצת ברנד, נוכח העובדה כי זו מעלה את שיעור האחזקה בחברת לודן ל-34%

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת ברנד, הידועה כחברה המתמחה בתכנון והקמת תשתיות ומערכות חשמל ואנרגיה, הכריזה אתמול (חמישי) כי רכשה 8% ממניות חברת לודן, אשר עוסקת בתחומי ההנדסה, ההקמה והרכש בעולם התעשייה. אותה השלמת רכישה נחשבת להישג משמעותי עבור קבוצת ברנד, אשר מעלה את שיעור האחזקה בחברת לודן ל-34%. 
השלמת הרכישה נעשתה במחיר ממוצע למניה של כ- 19.9 שקלים. בתמורה לרכישת 8% ממניות החברה, חברת ברנד העניקה ללודן כ-18.4 מיליון שקלים. לטענת קבוצת ברנד, מתוך כ-19.9 מיליון שקל, כ-10 מיליון שקל מומן כעת מהלוואה לטווח קצר שנלקחה על ידי החברה אך על היתרה, זו שילמה מכספיה. עוד ציינה חברת ברנד, כי היא מעוניינת לממן את עלות רכישת המניות הנרכשות על ידי מימון בנקאי שצפוי להתקבל בשבועות הקרובים. 
כזכור, בחודש ינואר האחרון דווח כי הצעת הרכש שהגישה קבוצת ברנד למחזיקי המניות לודן התקבלה. במסגרת ההצעה שהוגשה, דווח כי קבוצת ברנד תרכוש 5% נוספים בלודן חברה להנדסה ותעלה לאחזקה של 25.01%, פעולה שתאפשר לחברה השפעה משמעותית למינוף עסקיהן של ברנד ולודן בישראל ובחו"ל. עוד פורסם כי במסגרת הצעת הרכש המיוחדת, תרכוש ברנד כ-576 אלף מניות לודן במחיר של 15.2 שקל למניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה