השוק

בואינג בצרות: טיסות מסכנות חיים מובילות לקריסת ערך החברה

בואינג ממשיכה להתרסק - ממשברים מסכני חיים באמצע טיסה למעלה ועד לבעיות עסקיות מושרשות המתרחשות בשטח. אז איך למנכ"ל דייב קלהון עדיין יש עבודה?
מערכת ice | 
בואינג (צילום יוטיוב/ TODAY)
כמעט ולא חלף יום בשנת 2024 בלי כותרת גרועה עבור בואינג, ממשברים מסכני חיים באמצע טיסה למעלה ועד לבעיות עסקיות מושרשות המתרחשות בשטח. אז איך למנכ"ל דייב קלהון עדיין יש עבודה?
"זה הפך למבוכה קיצונית", אמר ריצ'רד אבולפיה, אנליסט תעופה ותיק. "הדירקטוריון נראה נעדר בצורה מוזרה, המשקיעים נראים שאננים בצורה מוזרה, ונראה שלממשלה אין מנגנון להתמודד עם זה".

מניית בואינג ( BA ) הורידה יותר מרבע מערכה השנה ואנחנו רק במרץ. אחד המטוסים של החברה סבל מפיצוץ באמצע טיסה ב-5 בינואר, מה שגרם לחקירות פדרליות מרובות שמצביעות יותר ויותר על כך שעובדי בואינג לא הצליחו להרכיב ברגים קריטיים לאחר ביצוע תיקונים. בואינג אמרה כי היא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם חקירות הרגולטורים ויש לה תוכניות לשיפור אמצעי הבטיחות במתקני הייצור שלה. בואינג אמרה כי "נמשיך לתמוך בחקירה הזו בצורה השקופה והיזומה, תמכנו בכל החקירות הרגולטוריות לגבי התאונה הזו", אמרה בואינג בהצהרה.
ביום שני האחרון, מטוס בואינג 787 דרימליינר טס מאוסטרליה לניו זילנד צלל לפתע באמצע הטיסה,  ופצע 50 נוסעים לפני שנחת בשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה