בחירות 2022

הנציג החרדי הטרי חושף את השיחות הסגורות עם נתניהו

המועמד הטרי של אגודת ישראל לכנסת, יצחק גולדקנופף גילה מהר מאוד את החולשות של נתניהו וחושף מתוך שיחות סגורות עם נתניהו איך גרם ליו"ר הליכוד להיענות לדרישותיו: "למדתי טוב מאוד שאפשר להכניס את היד יותר עמוק לכיס"
דוד זולדן |  2
יצחק גולדקנופף ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
מועמד אגודת ישראל לכנסת, יצחק גולדקנופף, התייחס הבוקר להחלטה של המפלגות החרדיות לדרוש את השוואת תקציבי העובדים והילדים במערכת החינוך החרדית לאלו של מערכת החינוך הכללית.
"ניקח תפקידים על פי מה שיורו לנו גדולי ישראל", אמר גולדקנופף לרדיו קול חי. "נדרוש את המגיע לנו במטרה להשוות את זכויות העובדים והילדים במערכת החינוך החרדית לאלו של מערכת החינוך הכללית. כל תנאי עובדי החינוך יושוו לתקציב המגזר הכללי".

"כשישבתי עם ראש הממשלה העתידי נתניהו", חושף גולדקנופף, "דיברנו על מערכת החינוך ואמרתי לו 'תראה מה קורה כאן' הוא ענה לי מיד 'למדתי טוב מאוד שאפשר להכניס את היד יותר עמוק לכיס'. אני בטוח שיש לכך משמעות. אנחנו הגדרנו כרגע שבנושא החינוך לא תהיה יותר אפליה".
 
בהמשך התייחס גולדקנופף לחרדים שלא יצביעו ליהדות התורה: "יש לנו קבוצות שהיו בעבר באגודה או דגל ולצערי אינם מצביעים כיום. סוכם בישיבת מועצת גדולי התורה שחברי המועצת ילכו לרבנים של הקהילות האלו וישכנעו אותם נוכח המצב שאי הצבעה זו הצבעה".
לסיום דיבר על משבר הדיור ואמר כי "דיור בר-השגה נמצא בראש מעיינינו. הצענו את הפתרון שהמדינה תתן קרקעות בחינם ותבטל את המיסוי על חומרי הבניה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה שאלה נקראים ״גדולי ישראל״
    גל 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתם לא קוראים לזה חינוך עצמאי? אז על מה התקציבים מהמדינה כשאת המינימום הנדרש אתם מסרבים לעשות?
    סגור
  • 1.
    בקיצור, ביבי יהיה קוף של גולדקנופף, ה'גברת' ופוסיקט
    סרדין מצוי 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הם יקבעו - הוא יבצע. הבנתם?
    סגור