בחירות 2022

האם עידית סילמן תשובץ במקום ריאלי בליכוד?

האם עידית סילמן תבוא על שכרה ותקבל שיבוץ ריאלי בליכוד או שתהפוך לגיבורה טראגית? נתניהו יצטרך להחליט בקרוב על עתידה של סילמן הגיבורה המזדמנת של המחנה הלאומי שעדיין נופלת בין הכיסאות 
דוד זולדן | 
עידית סילמן (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
מלבד המקום ה-14, לעמיחי שיקלי, לנתניהו שמורים עוד שני שיריונים במקומות הריאליים ברשימת הליכוד - המקום ה-16 והמקום ה-28. גם המקום ה-37 שמור לנתניהו, אך לפי הסקרים האחרונים נחשב ללא ריאלי. בשני המקומות הריאליים הנותרים ייתכן שנתניהו ישריין את עידית סילמן, שפרשה מהקואליציה הקודמת והובילה אותה לקיצה. בעבר הביעה סילמן רצון להשתלב בליכוד, ועם עזיבתה את הקואליציה היה מוסכם שמקומה מובטח.
בליכוד מבינים שהשיריונים לשיקלי ולסילמן הם כורח המציאות, אך במפלגה חוששים מהעדר ייצוג נשי במפלגה. נכון לעכשיו רק שש נשים צפויות לתפוס את מקומן בכנסת הבאה מטעם הליכוד, ואם סילמן תשולב המספר יעלה ל-7.  נתניהו לא שבע רצון מהייצוג הנשי במפלגתו ובוחן האם ניתן לשנות את המצב עוד לפני הגשת הרשימות.
כפי שדיווחנו קודם לכן, עמיחי שיקלי, שכיהן חבר כנסת מטעם ימינה וממנה פרש, צפוי לקבל את המקום ה-14 ברשימת הליכוד לכנסת ה-25. מדובר באחד משלושת המקומות השמורים ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו לטובת שריון, מהלך שאושר על ידי חברי מרכז הליכוד ועל-ידי המתפקדים בפריימריז האחרונים.
השבוע הועבר לשיקלי מסר כי אם יבחר לקבל שריון בליכוד, המיקום יישמר לו והוא יקבל עדיפות. שיקלי, הנחשב לכוכב עולה בקרב בוחרי הליכוד כשסירב להצטרף לקואליצית בנט-לפיד על אף שנבחר לכנסת מטעם ימינה, עוד לא מסר תשובה האם יחבור לליכוד. שיקלי גם קיים מו"מ עם הציונות הדתית ובצלאל סמוטריץ' ובן גביר טען כי גם עמו ניהל שיקלי מגעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה