דיגיטל וטק

LG חושפת: המוצר שכולנו צריכים שיהיה לנו בסלון

ענקית הטכנולוגיה LG, חושפת את ליין מקרני הקול שלה לשנת 2024, כולל דגמי S95TR, SG10TY ו-S70TY. אשר מבטיחים חווית קולנוע ביתי משופרת באמצעות איכות צליל, יכולות התאמת שמע ועיצוב מתוחכם.
מערכת ice | 
הסאונדבר של LG (צילום LG)
ענקית הטכנולוגיה LG, חושפת את ליין מקרני הקול שלה לשנת 2024, כולל דגמי S95TR, SG10TY ו-S70TY. מקרני הקול הללו מיועדים לשילוב מושלם עם טלוויזיות LG, ומבטיחים חווית קולנוע ביתי משופרת באמצעות איכות צליל, יכולות התאמת שמע ועיצוב מתוחכם.
סינרגיה משופרת בין מקרן הקול והטלוויזיה, ואיכות השמע המשודרגת של דגמי הסאונד בר החדשים של LG מעשירות את חווית הבידור הביתי עם יצירת צליל עוטף ונוחות תפעול גבוהה יותר.
שילוב עם WOW Orchestra, מקרני הקול וטלוויזיות LG ממצים את מלוא הפוטנציאל של ערוצי האודיו שלהם, ויוצרים חווית שמע ללא תחרות עם טווח צלילים, עומק וגובה משופרים. כבחירה האידיאלית לחוויית צליל היקפי, מקרני הקול החדשים של LG מספקים את האיכות המעולה של Dolby Atmos, המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת של DTS:X.
מקרן הקול התומך ב-Wi-Fi מספק חווית האזנה ללא רבב ואיכות שמע נאמנה למקור, ומאפשר למאזינים ליהנות מהמוזיקה האהובה עליהם בפלטפורמות הזרמת מוזיקה כולל Tidal Connect ו-Spotify Connect. עיצוב ה-SG10TY תואם לרוחב ולצבעי המסגרת של טלוויזיות LG OLED, תוך יצירת התאמה ויזואלית מושלמת בשילוב עם טלוויזיית OLED דקה במיוחד.
טכנולוגיית LG Triple Level Spatial Sound מבצעת ניתוח ערוצי קול באמצעות מנוע תלת מימד, המאפשר לבנות צליל אמיתי ותחושת מרחב משכנעת. LG AI Room Calibration מערכת כיוונון צליל על פי מאפייני החדר באמצעות בינה מלאכותית, מנתחת במהירות את סביבת החדר, מתאימה את ההגדרות, ומשפרת את הצליל בהתאמה לאקוסטיקה של החדר. כלי כיול חדש בדגמי 2024, AI Room מרחיב את אפשרויות כיוונון הצליל של רמקולים היקפיים אחוריים, ומציע יותר גמישות להתקנה.
בהמשך 2024 תציג LG גם מהדורות חדשות של רמקולים ואוזניות לשוק העולמי. במסגרת העיצוב הקומפקטי שלו, דגם  XO2 העדכני מציע את האודיו האותנטי והכל-כיווני של רמקול LG XBOOM 360.
עיצוב חרוטי-גלילי ייחודי, מאפשר להקרין צליל לכל הכיוונים, ומבטיח אודיו איכותי לכל מי שנמצא במרחב ההאזנה. ממדים קומפקטיים, חיי סוללה של 20 שעות ודירוג ,IP55 מגבירים את הניידות ומאפשרים שימושים גמישים. הרמקול העדכני ביותר מסדרת XBOOM 360 מציע תאורת אווירה ייחודית של 360 מעלות באמצעות מחזירי אודיו, ומציג עיצוב תאורה חדש המשדר תחושה של פתיחות ופיזור.
לדברי לי ג'ונג-סוק, ראש עסקי האודיו של חברת מערכות הבידור הביתי של LG: "אנו מחוייבים תמיד לספק חוויות אודיו-ויזואליות ללא תחרות עם איכות מעולה, הכל כדי להביא חיים טובים יותר ללקוחות. אנחנו ממשיכים במחוייבות לספק חוויות בידור ביתי סוחף באמצעות מקרני הקול של LG המבטיחים צליל היקפי משופר עוד יותר לטלוויזיות LG OLED וטלוויזיותLG QNED ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה