דיגיטל וטק
מיקרוסופט חושפת: זו המהפכה שתעשה בענף הגיימינג
מנכ"ל הכספים של מיקרוסופט, טים סטיוארט, חשף את התוכניות העתידיות של שירות המינויים של החברה ה-Game Pass, ולפי התוכניות נראה כי החברה מתכננת להכניס את השירות לכל פלטפורמה אפשרית ואפילו אל המתחרות פלייסטיישן ונינטנדו
מיקרוסופט, חושפת את התוכניות שלה לעתיד, במסגרתן היא שואפת להרחיב את פעילות של שירות המנויים של Game Pass. מנכ”ל הכספים של החברה, טים סטיוארט, סיפר על כך במהלך מצגת שהעביר למשקיעים.
על פי דבריו של סטיוארט, מיקרוסופט, מתכננת להכניס את שירות המינויים שלה לכל מסך ופלטפורמה שניתן דרכו לשחק במשחקי וידיאו ואף ציין כי מדובר גם בפלטפורמות של המתחרות פלייסטיישן ונינטנדו.
מדובר בתפיסה שונה משהתרגלנו אליה מהחברה, כזו שתשתף פעולה עם מתחריה הישירים. סטיוארט רוצה בסופו של דבר להגיע למצב בו שירותי החברה יהיו זמינים גם בכל הטלוויזיות החכמות והמכשירים הניידים.
נתונים חושפים כי Game Pass, הוא אחד הנתחים הגדולים ביותר ברווחים של מיקרוסופט. החברה מייצרת משחקים מקוריים כמו “קנדי קראש” ומשלבת בהם פרסומות. מן הסתם כי החברה שואפת להגדיל את מספר המנויים שלה ועל מנת להגשים את היעד הנ"ל היא שואפת להיכנס גם לפלטפורמות המתחרות. כעת רק נותר לחכות ולראות האם החברות האחרות יסכימו לכך.
כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה ענקית הטכנולוגיה ניסתה להרחיב את זמינות שירות ה-Game Pass. כבר ב-2022 היא הציעה לחברת סוני, להכניס את השירות גם לקונסולות הפלייסטיישן, אך נדחתה על ידי החברה. גם עם חברת נינטנדו נעשו ניסיונות דומים, אך בדומה למשא ומתן עם סוני גם כאן מיקרוסופט קיבלה סירוב.
עוד ב-
אם כך, נראה כי החברה ברורה מאוד בעניינה הגדל בעולם המשחקים, כמשתמע מעסקת הענק שלה לרכישת חברת אקטיביז׳ן. כעת, נותר לחכות ולגלות האם החברה תצליח לקדם את המהלך או שתזכה לסירוב כמו מה שקרה עד כה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה