דיגיטל וטק

מסתמן: OpenAI תשיק חנות אפליקציות משלה בתחילת 2024

אחרי שנגמרה הסערה הגדולה שעברה, מסתמן כי חברת הבינה המלאכותית OpenAI, תשיק בתחילת השנה הבאה חנות אפליקציות משלה. הנה כל מה שידוע עד כה
מערכת ice | 
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI (צילום shutterstock)
חברת הבינה המלאכותית OpenAI, אשר אחראית על הצ'אטבוט הפופולרי ChatGPT, עברה בשבועות האחרונים טלטלה של ממש. רק לפני כמה שבועות דירקטוריון החברה הודיעה על הדחת מנכ"ל החברה סם אלטמן, בעקבות תקלים בין הדיקרטוריון ולבינו. לאחר כמה ימים שבהם גם מרבית עובדי החברה איימו להתפטר במידה ואלטמן לא יחזור לתפקידו הוא חזר לתפקיד המנכ"ל באופן רשמי לפני כמה ימים.
כעת, לפי דיווח של רויטרס, ממידע שהגיע ממזכר פנימי של החברה עולה כי OpenAI, דוחה את השקת חנות האפליקציות שלה לתחילת שנה 2024. כזכור, במסגרת ועידת המפתחים הראשונה של החברה שנערכה בחודש שעבר, החברה הציגה החברה את דגמי חדשים של ה-GPT שתוכננו על פי דרישות ספציפיות, וכמו כן גם את את חנות ה-GPT המיועדת, שהיו אמורים לצאת לאור בסוף אותו חודש. החברה ממשיכה "להכניס שיפורים" בדגמי ה-GPT שלה בהתבסס על פידבק מהמשתמשים, לדברי המזכר.
דגמי ה-GPT הנוכחיים הם גרסאות מוקדמות של סייעי AI שמבצעים משימות בעולם האמיתי, כמו הזמנת כרטיסי טיסה מטעם המשתמש. הם צפויים גם לאפשר למשתמשים לחלוק את ה-GPT שלהם ולהרוויח כסף על בסיס מספר המשתמשים בו.
במסגרת כנס המפתחים, הבשורה הגדולה ביותר של החברה הייתה שבקרוב, יכלו המשתמשים לבנות לעצמם גרסה מותאמת של המוצר הפופלארי ביותר של החברה ChatGPT, אשר ימכר בחנות אפליקציות ייעודית שהקימו. מנכ"ל החברה סם אלטמן הציג את הפיתוחים לכ-900 מפתחים, שנה בלבד אחרי שהחברה השיקה את ChatGPT שכבר היום נהנה מ-100 מיליון משתמשים שבועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה