דיגיטל וטק

פאלו אלטו בעסקת ענק: תרכוש את הסטארט-אפ טאלון

טאלון, חלוצת הדפדפנים המאובטחים לארגונים, מרחיבה את פתרונות ה-Secure Access Service Edge (SASE) המובילים של פאלו אלטו, לכיסוי מכשירי קצה לא מנוהלים של ארגונים
מערכת ice | 
קבוצת טאלון (צילום יחצ)
פאלו אלטו נטוורקס, מובילת אבטחת הסייבר העולמית, הודיעה היום כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Talon, מפתחת הדפדפן הארגוני המאובטח הראשון לסביבת עבודה היברידית ומבוזרת.
כיום, עובדים וקבלנים רבים משתמשים במכשירים שאינם מנוהלים ע״י הארגון כדי להתחבר ליישומים ומשאבים ארגוניים, כך הם חושפים את הארגון למגוון רחב של סיכוני סייבר ודליפת נתונים. ארגונים נאלצים להתעלם מפערי האבטחה לטובת גמישות וחווית משתמש, או להשתמש בפתרונות מיושנים, כגון VDI (Virtual Desktop Infrastructure), שהם מורכבים ופוגעים בשימושיות.
בשילוב עם Prisma SASE, הדפדפן הארגוני של טאלון מספק פתרון חדשני המאפשר למשתמשים לגשת בצורה מאובטחת ליישומים עסקיים מכל מכשיר, לרבות מכשירי מובייל לא מנוהלים ומכשירים אחרים שאינם תאגידים, תוך מתן חוויות משתמש חלקה.
טאלון הוקמה ב-2021 על ידי היזמים הסדרתיים יוצאי 8200; עופר בן-נון, מנכ"ל החברה, לשעבר מייסד ארגוס שנמכרה לקונטינטל, ואוהד בוברוב, סמנכ"ל הטכנולוגיות, מייסד לשעבר של לקון מובייל סקיוריטי שנמכרה לצ'ק פוינט. טאלון זכתה בתחרות Innovation Sandbox היוקרתית של כנס RSA בשנת 2022. לאחר סגירת העסקה, המייסדים המשותפים ימשיכו להוביל את צוותיהם שיצטרפו לצוות Prisma SASE של פאלו אלטו נטוורקס.
לי קלריץ', מנהל מוצר ראשי של Palo Alto Networks: "ארגון ממוצע משתמש במאות שירותי SaaS ויישומי אונליין, כלומר רוב העבודה נעשית כעת בעיקר באמצעות הדפדפן. טאלון מאפשרת לארגונים לאבטח את כל פעילות העבודה באמצעות דפדפן ארגוני מבלי לגעת בשימוש האישי במכשיר או להשפיע על פרטיות המשתמש."
"שילוב טאלון עם Prisma SASE יאפשר ל-Palo Alto Networks לחבר בצורה מאובטחת את כל המשתמשים וכל המכשירים לכל היישומים, כולל אפליקציות פרטיות ולהחיל אבטחה עקבית, לכל סוג משתמש ולכל סוג מכשיר קצה המשמש לעבודה. ההכרזה שאנו מפרסמים היום מדגישה את המשך האמונה שלנו בחוזקה של מערכת אבטחת הסייבר הישראלית ואת המחויבות שלנו להרחבת הצוות בישראל".
אנאנד אוסוואל, SVP ו-GM ב- Palo Alto Networks: "בעוד ש-BYOD מציע יתרון לפרודוקטיביות, הוא גם מקור לסיכון אבטחה משמעותי. הדפדפן הארגוני של טאלון מעניק לצוותי אבטחה נראות ושליטה עמוקים בכל פעילות ה-SaaS והאינטרנט הקשורים לעבודה בכל המכשירים, כולל נקודות אישיות או לא מנוהלות של מכשירים. השילוב הייחודי של Prisma SASE וטאלון ישנה את הדרך שבה ארגונים מנווטים את אתגרי העבודה הארגונית המודרנית של ימינו."

עופר בן נון, מייסד משותף ומנכ"ל טאלון: "התפשטות של מודלי עבודה מבוזרים כדוגמת BYOD, יצרה נוף איומים דינמי, שפתרונות מדור אבטחת המידע הקודם אינם מותאמים להתמודד איתו. בנינו את טאלון כדי להגדיר מחדש אבטחה רבת עוצמה למכשירי קצה מבוססת דפדפן. עבור ארגונים המתקדמים לעידן העבודה החדש, תוך מענה לצורך של ארגונים לספק גישה מאובטחת לכל המכשירים, מבלי לפגוע בפרודוקטיביות של העובדים."
"הדפדפן הארגוני של טאלון נבנה במיוחד כדי לספק חווית משתמש חלקה ומוכרת, בנוסף להגנה ברמה ארגונית שהולכת יד ביד עם האבטחה המצוינת שמציעה Prisma SASE כיום. פאלו אלטו נטוורקס היא השותפה האידיאלית עבורנו להאצת השגת המטרות שלנו, המחויבות שלהם לחדשנות בישראל היא מעוררת השראה ומותאמת למשימתה של טאלון ליצור את התוצאות הטובות ביותר האפשריות ללקוחות ולעובדים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה