דיגיטל וטק

רמי לוי שובר את השוק: זו האופציה החדשה ללקוחות

רשת "רמי לוי" תרמה מתחילת השבוע למעלה מ-1.5 מיליון שקל לתמיכה ולחיזוק משפחות כואבות וחיילי צה"ל
מערכת ice |  6
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
היום (רביעי) מכריזה רשת רמי לוי על שירות חדש וראשון מסוגו ברשתות השיווק – תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית "הארנק הדיגיטלי" לכל המעוניין לתרום סל קניות ע"י אישור רכישה מרחוק 
רשת "רמי לוי" תרמה מתחילת השבוע למעלה מ-1.5 מיליון שקל לתמיכה ולחיזוק משפחות כואבות וחיילי צה"ל שעושים עבודת קודש. לאחר פניות רבות שהגיעו לרשת מאזרחים לתרום סלי קניות לתושבים בדרום או בצפון ולמשפחות חיילים אך מתקשים בשינוע הסלים, מכריזה רשת "רמי לוי" על שירות חדש וראשון מסוגו ברשתות השיווק.
 
מעתה ניתן לבצע תשלום מרחוק באמצעות אפליקציית ארנק דיגיטלי. כל המעוניין לתרום סל קניות יוכל לעשות זאת מבלי להיות נוכח בסופר ע"י אישור הרכישה מרחוק. אבל איך עושים זאת?
תחילה מורידים את אפליקצית ״הארנק.של רמי לוי״. המשפחה שמקבלת את התרומה מגיעה לסופר, מבצעת את איסוף המוצרים ובסיום הקניה בקופה תבקש לשלם באמצעות ״אפליקציית הארנק״ המשויכת למספר הטלפון של התורם. אישור תשלום ישלח בהודעת סמס לתורם והוא יאשר את הרכישה מרחוק וכך תושלם התרומה. את אפליקציית הארנק של רמי לוי ניתן להוריד מחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חסרים מוצרים כבר 3 שבועות
    ישראלי מודאג 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודענו ברמי לוי שחסרים: * דיאט אשכוליות סירופ. * גליל מטליות (נתלשות)-צהוב. * שלישיית בקבוקי אל סבון נוזלי. וכל פעם אותו דבר חסר * גליל מטליות (נתלשות)-צהוב. * שלישיית בקבוקי אל סבון נוזלי
    סגור
  • 4.
    עוף בשקל (ל"ת)
    סברי מרנן 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כותרת יפה שנועדה להסתיר את עושק הצרכנים
    ירון 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך יכול להיות שמיום שישי האחרון ליום ראשון שני שהיתה קפיצת מחירים מוטרפת איך יכול להיות שאין תגיות מחיר? לאן נעלמו כל המבצעים דווקא עכשיו שהציבור זקוק בחרתם בדרך נלוזה זו
    סגור
  • רמי לוי סניף רמת נחייל
    ישראלי מודאג 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסניף רמת החייל. חסרים עשרות מוצרים מה-7 באוקטובר. * סירופ דיאט אשכוליות. * גליל מטליות נתלשות-צהוב. אמרנו למנהל והוא מתעלם בעצבנות. אולי רמי לוי עצמו ירגיע אותו, וידאג שהמחצרים הללו יחזרו למדפים אצלו.
    סגור
  • 2.
    זבל אחד! רוצה להרויח גם מהתשלום!
    א 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מספיק הפסיק את המבצעים, העלה מחירים, לא מוכר במחיר עלות מה שמיועד לחיילים וגם מבקש מתנדבים לעבוד אצלו )!( אז עכשיו גם רוצה להרויח מאמצעי התשלום?!?
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    עופר 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מהמצב הזה הרודף בצע הזה רוצה להמשיך להתעשר
    סגור