דיגיטל וטק

פרילנסרים וסוכנויות? זה בשבילכם: Wix משיקה פלטפורמה חדשה

חברת וויקס מודיעה היום על השקת Wix Studio - פלטפורמה חדשה שמעניקה לסוכנויות ופרילנסרים את החוויה האולטימטיבית לבנייה ועיצוב של אתרים באינטרנט
מערכת ice | 
וויקס (צילום Magma Images)
חברת וויקס (WIX) מודיעה היום (רביעי) על השקת Wix Studio - פלטפורמה חדשה שמעניקה לסוכנויות ופרילנסרים את החוויה האולטימטיבית לבנייה ועיצוב של אתרים באינטרנט. הפלטפורמה מבוססת על היכולות של וויקס בשילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית עדכנית שמטרתה לספק פתרון חדשני ליצירת אתרים מתקדמים ומורכבים יותר.
הפלטפורמה כוללת Editor חדש לבנייה ויצירה של אתרים עם גמישות רבה יותר בעזרת יכולות עיצוב, כתיבת קוד, סביבת עבודה מתקדמת לניהול יעיל של מספר רב של אתרים וליצירת הזדמנויות צמיחה חדשות ומוניטיזציה לסוכנויות.
בין היכולות השונות של הפלטפורמה תוכלו ליצור אוטומטית טקסטים ותמונות בעזרת AI, לנהל צוותים בכל גודל, לתחזק לבד את האתר אינטרנט גם לאחר סיום הפרויקט, להשתמש בסביבת פיתוח מלאה ועוד.
אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל Wix, מסר: "הקדשנו את השנים האחרונות להתמקדות בקהל המקצועי שלנו. על ידי עבודה צמודה עם השותפים שלנו בסוכנויות, הגענו להבנה מעמיקה של תהליכי העבודה שלהם ופיתחנו את המוצרים שלנו בהתאם. עכשיו אנו חושפים בפניהם פלטפורמה חדשה לחלוטין לבנייה ועיצוב של אתרים איכותיים ומורכבים, ניהול כלל הלקוחות שלהם, בניית אפליקציות ווב ועוד. אנחנו מאמינים שעם Wix Studio נוכל להמשיך לייצר צמיחה משמעותית בפלח ה-Partners שלנו, בעזרת שילוב המומחיות שלנו בבניית אתרים והכוח של הבינה המלאכותית לסייע בפרויקטים מורכבים של בנייה ועיצוב אתרים. אנחנו ממשיכים בדרכנו להוביל את התעשייה היוצרת את רשת האינטרנט".
"אנו מבינים את המורכבות הכרוכה בעבודה של סוכנויות, שעובדות לעיתים קרובות על מאות פרויקטים ובשיתוף פעולה עם מספר צוותים ואנשי מקצוע שונים", אמרה גלי ארז, מנהלת Wix Studio, והוסיפה: "Wix Studio משלבת את האינטואיטיביות של Wix Editor עם יכולות חדשניות ומתקדמות, לצד אפשרויות אינטגרציה ופתרונות עסקיים מתקדמים, כדי להגדיר מחדש את האופן שבו סוכנויות בונות ומנהלות אתרים. אנו שמחים על כך שהפלטפורמה תאפשר לסוכנויות ופרילנסרים ליצור ביעילות מרבית את  הפרויקטים המורכבים ביותר לכל לקוח".
מיכל ביגניץ, VP of Wix Partners, הוסיפה: "התובנות והידע, שלא יסולאו בפז, אשר צברנו לאורך השנים  מהעבודה עם השותפים של Wix, היו גורם משפיע בעיצוב פלטפורמת Wix ועתה גם בפלטפורמת Wix Studio המעניקה את חווית היצירה והניהול האולטימטיבית עבור השותפים שלנו. אנו נרגשים להביא להם את הפלטפורמה העוצמתית הזאת, שנותנת מענה לכל צרכיהם, החל מבניית פרויקטים מורכבים ועד לניהול מערכות היחסים שלהם עם הלקוחות - והכל במקום אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה