דיגיטל וטק

המהלך החדש של ביידן: סימון על תוכן שיוצר בידי בינה מלאכותית

נציגי שבע חברות גדולות, בהן מטא, גוגל, אמזון ו-OpenAI הגיעו בסוף השבוע לבית הלבן כדי להבטיח לנשיא ביידן להפוך את הבינה המלאכותית לבטוחה יותר לשימוש. בין היתר החברות הבטיחו לשמור על הפרטיות של המשתמשים ולייצר מערכת חדשנית כדי למגר פייק ניוז
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
אף שארה"ב נראית מהצד כמדינה שנותרה יחסית מאחור בכל הקשור למגבלות על כלי בינה מלאכותית, נדמה כעת שהיא תנסה לשנות המצב הזה, ובהקדם. ביום שישי האחרון מספר בכירים שנמצאים בראשן של חברות שמייצרות כלי בינה מלאכותית, בהן גוגל, OpenAI, מטא ועוד, הגיעו לבית הלבן כדי להבטיח לביידן שהשינוי בדרך.
לפי רויטרס, ביידן הודה על ההבטחה של החברות להפוך את הבינה המלאכותית לבטוחה יותר, אך הבהיר כי יש עוד הרבה עבודה לפני ארה"ב בנושא. כחלק מההבטחות של שבע החברות שהתייצבו בוושינגטון, הן יפעלו לבדוק ביסודיות את המערכות שהן מפעילות לפני שהן עולות לאוויר, להשקיע באבטחה הנדרשת אם נמצאים ליקויים ולחשוף מידע בנושא.
לצד זאת, החברות יפעלו כדי לפתח מערכת שתאפשר הותרת "סימן מים" על תוכן שיוצר בידי בינה מלאכותית (צעד שכבר הוחלט עליו לפני כן באיחוד האירופי כחלק מהדיונים על הרגולציה הנדרשת בנושא). משמע, מטרת הצעד לאפשר לכל אחד מאיתנו לדעת מתי התוכן שאנו רואים הוא "מלאכותי" ובכך לאפשר לציבור להפריד בין מציאות לפייק ניוז.
עם זאת, מסתמן שביידן לא הולך לעצור כאן. הוא העיד שהוא פועל כדי לקדם צו נשיאותי ורגולציה בתמיכה דו-מפלגתית על בינה מלאכותית. מנגד, לא ברור מה יהיה לוח הזמנים של המהלך הזה בצל העובדה שבקרוב הוא גם ייצא לקמפיין נשיאותי לקראת הבחירות המתקרבות.
לבסוף, החברות שהגיעו אתמול לבית הלבן הבטיחו להגן על הפרטיות של המשתמשים, וכך להגן את קבוצות בעלות סיכוי גבוה להיפגע מהפעילות של השירות שלהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה