דיגיטל וטק

מכה קשה לגוגל: האם תיעלם מהסמארטפון לתמיד?

סמסונג שוקלת להחליף את מנוע החיפוש של גוגל במנוע בינג של מיקרוסופט כברירת המחדל במכשירים שלה
מערכת ice |  1
גוגל (צילום pexels)
מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט עשוי להחליף את גוגל של אלפבית כברירת המחדל במכשירים של סמסונג, כך לפי דיווח בניו יורק טיימס. יצרנית הסמארטפונים המובילה בעולם שוקלת לבצע את המעבר, למרות שהמהלך מהווה סיכוי לאובדן של כ-3 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות של גוגל. האיום של בינג על הדומיננטיות של גוגל בחיפוש הפך לאמין יותר בחודשים האחרונים, לאחר הוספת הטכנולוגיה של OpenAI לספק תגובות דמויות ChatGPT לשאילתות משתמשים. 
סמסונג סיפקה 261 מיליון סמארטפונים בשנת 2022, לפי נתוני IDC, כולם מריצים את תוכנת האנדרואיד של גוגל. לחברה הקוריאנית יש שותפויות ותיקות עם מיקרוסופט וגוגל גם יחד, והמכשירים שלה מגיעים עם ספרייה של אפליקציות ושירותים משניהם, כמו OneDrive ו-Google Maps. למרות זאת, בניו יורק טיימס הדגישו כי הדיונים נמשכים ובסמסונג עוד לא החליטו סופית בעניין.
גוגל עובדת על מספר פרויקטים לעדכון וחידוש שירותי החיפוש שלה כדי למנוע הפסד נתחי שוק. אלה כוללים הוספת תכונות בינה מלאכותית להצעות הקיימות שלה, במסגרת פרויקט בשם Magi, שעובדים עליו יותר מ-160 אנשים. כמו כן, בגוגל עובדים על צא'טבוט משל עצמם בשם בארד, אך הפיתוח מתקדם בקצב איטי למדי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלקסי יעיסקת החלום
    יסמין 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמסונג לא תלך על בינג, כי גוגל יבטיחו לה, בשלבים ומדתלמץ. וזאת גוגל, בינג תקבל יחס וחוזה טוב יותר רולי. ומנוע חיפוש ועוד והיא תסגור עם גוגל. שתעשה הכל למענה.
    סגור