דיגיטל וטק

מאסק יגיב? הסיבה ההזויה שהסינים מציפים את טוויטר בפורנו

בוטים סינים מפוצצים את הרשת החברתית טוויטר בימים האחרונים בפוסטים בעלי אופי מיני עם סרטוני פורנו ותמונות עירום, זאת במטרה לעצור את הפצת החדשות על ההפגנות המסיביות נגד הסגרים במדינה ונגד הנשיא שי ג'ינפינג
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
בוטים סינים מפוצצים את הרשת החברתית טוויטר בימים האחרונים בפוסטים בעלי אופי מיני עם סרטוני פורנו ותמונות עירום, זאת במטרה לעצור את הפצת החדשות על ההפגנות המסיביות נגד הסגרים במדינה ונגד הנשיא שי ג'ינפינג.
חיפושים אחר ערים סיניות גדולות בהן ישנן הפגנות המוניות "יראו בעיקר מודעות לנערות ליווי/פורנו/הימורים. "ניתוח הנתונים בשרשור הזה מצביע על כך שהייתה עלייה משמעותית בציוצי הספאם האלה", אמר מקור המקורב לממשלה הסינית ל"ניו יורק פוסט". נראה כי "הרוב המכריע" - יותר מ-95% - הם חשבונות ספאם ש"מצייצים בקצב גבוה ויציב לאורך היום, מה שמצביע על אוטומציה", נאמר בנוסף.

מנגיו דונג מאוניברסיטת סטנפורד שיתפה תמונות של כמה מ"מודעות הליווי" המפוקפקות, שלדבריה "מקשות על המשתמשים הסינים לגשת למידע על ההפגנות ההמוניות". "חלק מהמעשים הללו היו רדומים במשך שנים, רק כדי להיות פעילים... לאחר שפרצו הפגנות בסין", היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
חיפוש אחר החשבונות טוויטר הללו מגלה כי חשבון אחד למשל, שהחל לפני שבע שנים שלח מעל ל-2,000 ציוצים ב-15 השעות האחרונות. אחר פרסם רק ארבעה ציוצים ופתאום פורסם דרכו יותר מ-3000 ציוצים. 
השימוש בספאם כדי לעצור את הפצת המידע המזיק הוא "בעיה ידועה" בטוויטר, אמר ל"וושינגטון פוסט" עובד לשעבר בחברה שהיה חלק מגל הפיטורים ההמוניים של מאסק לאחר ההשתלטות של העיר העשיר בעולם על החברה. הספאם ההמוני היה דוגמה נוספת ל"מקום שבו יש עכשיו חורים גדולים עוד יותר למלא" בענקית המדיה החברתית לאחר שהיא איבדה צוות מפתח, כולל אלה שעוקבים אחר אותן פעולות זרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה