דיגיטל וטק

מועדון חברים סגור: טסלה מקימה רשת חברתית משלה

הפלטפורמה החדשה, שנקראת Engage Tesla, נועדה לקדם קמפיינים פוליטיים, לגייס תרומות ולאפשר למעריצים "להישאר בלופ", כלשון עמוד הבית שלה. מערכת הפורומים של החברה תושבת
רועי בהריר-פרל | 
טסלה (צילום יוטיוב: Roadshow)
ענקית הרכבים החשמליים טסלה השיקה פלטפורמה חברתית משלה בשם Engage Tesla שתחליף מערכת הפורומים הפופולרית של החברה. מטרת המהלך, על פי טסלה, היא לנצל את כוחם המשותף של מעריציה ושל תומכיה הרבים לצרכי גיוס משאבים ובניית קמפיינים פוליטיים לחיזוק תדמיתה הציבורית ומעמדה כיצרנית הרכב בעלת שווי השוק הגבוה בעולם כיום.
על פי הודעת החברה, מערכת הפורומים של טסלה תושבת - כלומר, תהפוך ל"קריאה בלבד" - כבר ב-15 במרץ הקרוב ומשתמשים לא יוכלו עוד להעלות פוסטים או לפרסם תגובות. הפלטפורמה החברתית החדשה משותפת לחברי "מועדון הבעלים" של החברה (Tesla's Owners club) ולצוות המדיניות הציבורית שלה, כשלמשתמשים חיצוניים אין אפשרות להעלות פוסטים משלהם אלא רק להגיב לאלה שהועלו מטעם החברה עצמה.
"מטרת הפלטפורמה היא ליצור בית דיגיטלי לכל העבודה שלנו ולסייע לחברי הקהילה שלנו ללמוד ביתר קלות מה הכי חשוב לנו ולהישאר בלופ", נכתב בעמוד הכניסה של הרשת החדשה. אחד הקמפיינים הפוליטיים שטסלה כבר החלה להריץ שם מפציר במשתמשים בנברסקה לפנות לסנאטורים המקומיים ולשכנע אותם לתמוך בקידום חקיקה שתאפשר לטסלה לפתוח נקודות מכירה ושירות במדינה. קמפיין אחר, חברתי באופיו, מגייס תרומות עבור נפגעי הסופה שהכתה לאחרונה בטקסס - מטרה שמועדון הבעלים של טסלה כבר גייס עבורה עשרות אלפי דולרים עוד קודם לכן.
עם זאת, לטענתם של כמה חברים ותיקים במערכת הפורומים של החברה, לא מדובר בצעד תמים: ההשקה של Engage Tesla נועדה, לדבריהם, לצמצם את חופש השיח על מהלכי החברה ואת האפשרות למתוח עליה ביקורת ולהעלות לסדר היום נושאים בעייתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה