דיגיטל וטק

בקרוב במיקרוסופט: המרת קבצי וורד למצגות פאוור-פוינט

פיצ'ר חדש של אופיס 360, שנמצא כעת בתכנית ההתנסות המוקדמת, יאפשר להפוך מסמכי טקסט בגרסת הרשת של מעבד התמלילים לסדרת שקופיות מסוגננת. אל תגלו לבוס
רועי בהריר-פרל | 
מצגת פאוור פוינט (צילום Matthew Osborn)
הכנת מצגות בפאוור-פוינט עשויה להיות כאב ראש לא קטן - במיוחד עבור משתמשים מתחילים בתוכנה המצוינת של מיקרוסופט ועבור מי ששואף ליצור מצגת מתוקתקת - אבל נראה שבקרוב הסיפור יהפוך לפשוט בהרבה: פיצ'ר חדש של אופיס 360 יאפשר המרה פשוטה ומהירה של קבצי וורד למצגות פאוור-פוינט.
הכלי השימושי, המבוסס על אינטגרציה חכמה בין תוכנות אופיס, זמין כבר עכשיו לחברי תכנית ההתנסות המוקדמת של מיקרוסופט, שיכולים להיכנס אליו דרך תפריט הלשונית File בגרסת הרשת של וורד ובחירה ב-Transform Menu. בשלב הבא, ניתנת אפשרות לבחור בין סגנונות ויזואליים שונים של מצגות ולאחר מכן הקובץ עובר המרה ונשמר כמצגת בתיקיית הענן של מיקרוסופט OneDrive.
על פי הדיווחים, מיקרוסופט מתכוונת להשיק את הפיצ'ר החדש כבר במהלך החודשים הקרובים, אבל החברה עדיין לא ציינה תאריך יעד לכך וגם לא הבהירה האם הפיצ'ר יתווסף גם לגרסת הדסקטופ של וורד. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ניתן להמיר רק מסמכים באנגלית למצגות פאוור-פוינט, ורק בדפדפנים מסוימים, שבאופן לא ממש מפתיע ספארי של אפל הוא לא אחד מהם, וגם אקספלורר שהתקמבק לאחרונה עדיין לא נתמך.
בנוסף, יש לציין כי הפיצ'ר עובד כרגע רק עם טקסטים, כך שכל צורה אחרת של מולטימדיה בקובץ הוורד לא תיכנס למצגת (ניתן לעשות זאת לאחר מכן, על המצגת עצמה), אבל במיקרוסופט מבטיחים לשכלל אותו עם הזמן ולהוסיף לו את הפונקציה הזאת ואחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה