דיגיטל וטק

מצוקת אינטל: מקצצת בחופשות, בקפה ובסלולר

לאחר שהתבקשו להחזיר את רכבי הליסינג שלהם, עובדי אינטל ישראל חווים עוד פגיעה בתנאי העבודה המפנקים. על הכוונת של תוכנית הקיצוצים הנרחבת של החברה: הפסקת התשלום על חשבונות סלולר ומכשירי סלולר. בנוסף, נשקלת האפשרות לצמצם בתחום הרגיש של קפה וכיבוד

מערכת ice | 
אינטל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Magma Images)
בהודעה שהוציאה אינטל ישראל לעובדיה בישרה כי לאחר גל הפיטורים בחברה, בכוונתה לבטל את הסבסוד על מכשירי סלולר וחשבונות סלולר של עובדים שהשימוש בטלפון איננו הכרחי לעבודתם. אנשי שיווק, עובדי IT , עובדי המחלקה המשפטית ועובדי המפעלים ימשיכו לקבל סבסוד על עלויות הסלולר שלהם.
על פי ההערכות, הצעד הבא במסגרת תוכנית ההתייעלות של החברה הוא הוצאת מכונות הקפה המפוארות ממשרדי החברה, והחלפתן בדגמים חסכוניים יותר - ואף צמצום הכיבוד המוגש לרווחת העובדים בעמדות הקפה. בהנהלת החברה בוחנים קיצוצים בהטבות נוספות, דוגמת הבונוסים השנתיים וחופשות השבתון.
כזכור, דו"חות מאכזבים של ענקית השבבים ברבעון השני של 2024, הציגו הפסד של 1.6 מיליארד דולר והכנסות של 12.8 מיליארד דולר – ירידה של 1% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. בעקבות כך, אינטל הודיעה על תוכנית להפחתת עלויות וקיצצה כ-15% מכוח האדם העולמי בחברה שהם כ-15 אלף עובדים.
בנוסף, החברה הודיעה לאלפים מעובדי אינטל ישראל שהיא מתכוונת לבטל להם את תוכנית הליסינג, וסגרה את אינטל איגנייט -  מאיץ החברות שיצא מישראל.
הצפי לרבעון הנוכחי של אינטל הוא לירידה נוספת בהכנסות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה