תרבות ופנאי

ישראל מקבלת בשורות טובות: זו התחרות בה חזרה למקום הראשון

שלושה ימים לאחר שבריטניה הדיחה את ישראל מהמקום הראשון בטבלת סיכויי הזכייה באירוויזיון 2024, חזרה הבוקר ישראל להיות הפייבוריטית המובילה לזכות בתחרות שתיערך בחודש מאי 2024 זאת על אף שעדיין לא נבחר השיר שייצג את המדינה בתחרות
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
חמישה חודשים לפני האירוויזיון חזרה הבוקר ישראל למקום הראשון בהימורים, זאת לאחר שלפני מספר ימים ירדה למקום השני. למרות שעדיין לא נבחר השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2024, הציבו הסוכנויות את המדינה במקום הראשון, בעקבות מלחמת חרבות ברזל שמתנהלת כבר כמעט שלושה חודשים.
כזכור לפני שלושה ימים בריטניה הדיחה את ישראל מהפסגה אחרי הבחירה בנציג שלה אולי אלכסנדר, כאשר מומחי אירוויזיון טוענים שהסימפטיה שהייתה כלפי ישראל בתחילת המלחמה התחלפה לחלוטין והדבר עשוי להשפיע גם על התחרות עצמה. זאת לאחר שלפי סוכנויות ההימורים הייתה ישראל במקום הראשון בהימורים על הזוכה, לראשונה מאז זכייתה של נטע ברזילי ב-2018.
כאמור, על פי הדיווחים, לא פחות מחמש מאות מכתבים נשלחו לרשות השידור במדינה באי הבריטי, שנחשבת עוינת במיוחד לישראל עם מעוז פרו פלסטיני גדול במיוחד, עם דרישה להחרים את האירוויזיון ולא להשתתף בו. "אין פוליטיקה במוזיקה" אמרו פעם, אבל כנראה שהדבר פחות נוגע לאירים. בנוסף לכך גם איסלנד הודיעה כי לא תשתף בתחרות כל עוד ישראל תיקח חלק.
הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024 צפוי להיבחר עם סיום הכוכב הבא לאירוויזיון, זאת לאחר שבשנה שעברה נבחרה נועה קירל על ידי התאגיד להיות זו שתייצג את המדינה בתחרות והגיעה למקום השלישי והמכובד עם שירה "יוניקורן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה