תרבות ופנאי

בעלה של נטלי פורטמן בגד בה עם צעירה בת 25

על פי שמועות חדשות מעבר לים, הנישואים של נטלי פורטמן ובעלה רקדן הבלט נמצאים בקשיים. על פי הערכות, בעלה בנג'מין מילפייה בגד עם פעילה סביבתית בת 25 מצרפת
מערכת ice | 
בנג'מין מילפייה ונטלי פורטמן (צילום shutterstock)
הנישואים של השחקנית וזוכת פרס האוסקר, נטלי פורטמן, בצרות. על פי דיווחים לא ממש חדשים הנישואים שלה לרקדן הבלט ובעלה זה 11 שנה, בנג'מין מילפייה, לא בדיוק יציבים כבר כשנה, וכעת המצב נהיה גרוע אף יותר לאחר שפורטמן גילתה שבעלה בגד עם אישה צעירה.
על פי הערכות, מילפייה בגד עם צעירה בת 25 בשם קמיל אטיאן, פעילה סביבתית וחברה קרובה של גרטה טונברג. כפי שצוין, שמועות על קשיים בנישואים הגיעו לאוזני התקשורת כבר לפני שנה, אך היה נדמה כאילו הזוג נאבק כדי להתגבר עליהן. כעת מסתמן שזו הופכת להיות משימה לא פשוטה. מקור מסר לפייג' סיקס: "הם לא נפרדו והם מנסים לפתור את הדברים. בן עושה הכול כדי לגרום לנטלי לסלוח לו. הוא אוהב אותה ואת המשפחה שלהם".
השניים הכירו על סט הצילומים של הסרט "ברבור שחור", בו פורטמן שיחקה את התפקיד הראשי ומילפייה היה הכוריאוגרף. כשפורטמן זכתה באוסקר על תפקידה בסרט היא עלתה לקבל אותו כשהיא כבר בהיריון עם ילדם הראשון - אלף. לזוג גם בת בשם עמליה. 
בעת זו אין הוכחות חותכות לכך שהתרחשה בגידה, עם זאת ישנו תיעוד מצולם של מילפייה ואטיאן נכנסים לאותו בניין בנפרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה