תרבות ופנאי

אביב גפן ישתטח על הבמה? זו ההודעה שקיבלו המעריצים

מי שכן מגיע להופעה בפארק הירקון, קיבל הודעה למכשירו, לפיה: "אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים", נכתב בהודעה. "יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות. שימו לב: הנכם מתבקשים להישאר במקומכם, על מנת למנוע פגיעה כתוצאה מדוחק ועומס על דרכי היציאה"
מערכת ice |  1
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
המוזיקאים ממשיכים לכבוש את תל אביב והזמר הוותיק אביב גפן עתיד להופיע לראשונה בקריירה שלו בפארק הירקון הערב (חמישי) במה שיהיה המופע המשמעותי ביותר שלו בישראל. יחד עם זאת, בצל ההסלמה בדרום וסכנת הטילים שמגיעים אפילו למרכז, היה חשש כי מופע הענק יידחה.
אלא, שהופעתו של אביב גפן בפארק הירקון, במסגרת נשף רוק 11, תתקיים הערב כמתוכנן, בתאום ובאישור פיקוד העורף, אלא שכנראה לא מעט אנשים לא יכולים להגיע. אביב גפן כתב בחשבון האינסטגרם שלו במענה לרוכשי הכרטיסים שלא יכולים להגיע: "לכל תושבי העוטף היקרים, מחבק ואוהב אתכם".

עוד הוסיף האומן שיבצע את המופע תחת חשש לאזעקות ולמתקפת רקטות שעשויה להגיע גם לתל אביב: "חשוב לי לומר לכל רוכשי הכרטיסים שלא יכולים להגיע הערב למופע להתקשר ביום ראשון לקופות תל אביב ולקבל מענה". 
בינתיים, מי שכן מגיע להופעה, קיבל הודעה למכשירו, לפיה: "אם מתקבלת התרעה בזמן המופע, עליכם לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים", נכתב בהודעה. "יש להישאר שכובים על הקרקע למשך 10 דקות. שימו לב: הנכם מתבקשים להישאר במקומכם, על מנת למנוע פגיעה כתוצאה מדוחק ועומס על דרכי היציאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך תעשה קדיש לאביך במקום לעשות כסף.... (ל"ת)
    מוטי 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור