תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול מפוצצת ראיון: "זה עולה לי בבריאות נפשית"

אחרי שנעלמה מאור הזרקורים בחודשים האחרונים וחשפה באינסטגרם אודות הימים הקשים שעוברים עליה, אתמול התראיינה גל גברעם בהשקת תערוכה. אבל כשהרגישה שאינה מסוגלת לדבר על העבר, הפסיקה את הריאיון
מערכת ice | 
גל גברעם (צילום אינסטגרם/ גל גברעם)
אחרי שנה לא קלה בה כמעט ונעלמה מהרשתות החברתיות ומאור הזרקורים וחשפה מצב נפשי לא פשוט, הגיעה אתמול (שני) כוכבת "האח הגדול" גל גברעם להשקה של תערוכת צילומים לכבוד יום האישה הבינלאומי, וחשפה שוב כמה לא פשוט עבורה להתגבר על השנה שעברה.
קרולינה למקה ברלין ואמן הביוטי גילי אלגבי השיקו את תערוכת DARE TO SHINE, אירוע שכולו תרומה לעמותת כ"ן, כוח נשים לקידום מנהיגות נשים בישראל. תערוכת הצילומים הייחודית הציגה תמונות בשחור לבן של הנשים החזקות: ציפי רפאלי, גל גברעם, מיקי מוכתר, אלית מוסיוף, שי זנקו, לינט, שחף גרשון, ליבילנד (ליבי נחימובסקי) וקרן אגם.

בריאיון לאתר מאקו הסכימה גברעם לענות על מספר שאלות כדי לעודד את מטרת התערוכה, אבל נעצרה לעצור כשהרגישה שאין לה יותר אוויר בריאות. "כשמגיעה לדלתי ההזדמנות לעשות משהו שהוא תרומה, אני תמיד לוקחת את הפרויקט, ואני תמיד עפה על הפרויקט, כי זה קארמה וזה חוזר אליך", אמרה גברעם.
כשנשאלה איפה היתה בזמן האחרון השיבה: "עסק, עסקים, עבודה. הרמתי את העסק שלי לפני חודש וחצי, שעבדתי עליו בשנתיים האחרונות. אני הולכת לכיוון הזה. יש מקומות שאני יכולה להרשות לעצמי להיכנס אליהם בכובע של אשת העסקים, אבל אני גם עדיין ילדה ועדיין מנסה לחוות. אני בת 21. בניתי את העסק הזה ממש בעשר אצבעות".
כשנשאלה על השנה האחרונה, ביקשה גברעם לעצור: "מרגישה שאתה שואל אותי יותר מדי שאלות שאנחנו לא... לא הלכנו לשם. אנחנו לא דנים בזה. אני אגיד לך מה, אתה שואל כי אתה סופר מסוקרן, ואני מה-זה מבינה את הסקרנות. אבל אתה מבין שהשאלה שלך עולה לי בבריאות נפשית? אז אני לא יכולה, תעצור אותה". לבסוף אמרה: "אני עוצרת אותך. אין לי אוויר בתוך הריאות", וסיימה את הריאיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה