ויראלי

יוצאת האח הגדול מתפרקת בדמעות: "אני בהלם, עצבנית על עצמי"

גל גברעם חשפה מדוע נעלמה בתקופה האחרונה כשפרצה בבכי בסדרת סטורים שהעלתה: "אני כבר כמה שבועות עוד פעם, פחות בפיין. עם כל הלחץ של העסק.  אני מרגישה שאני לא מחוברת עדיין. אני עצבנית על עצמי"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
גל גברעם, יוצאת האח הגדול והדוגמנית נעלמה מעט מהרשתות החברתיות לאחרונה, אך חזרה אתמול (ראשון) בשעה טובה לשדר עסקים כרגיל. בסדרת סטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא דברה בדמעות על הימים הקשים שעוברים עליה.
גברעם אמרה בפתח הסטורי הראשון: "בוקר אור, ריאליות של דברים, ואין לי על מי לעבוד בעצם. אני כבר כמה שבועות עוד פעם, פחות בפיין. עם כל הלחץ של העסק והכל, בעיקר מוצאת את עצמי אורזת או מטפלת. גם נכנסה עבודה ברוך השם, יש עבודה טובה, באמת. הדברים עובדים, אבל אני מרגישה שאני לא מחוברת עדיין והייתי רוצה שהדברים יהיו קצת אחרת. לעשות את הדברים בדרך שלי, כמו שהם".
גברעם המשיכה: "אני בעיקר בהלם שאני מעלה את זה, אבל אני זורמת, כי הכל טוב. אני עצבנית על עצמי שלא העליתי את הדברים כמו שצריך, וכמה שפחות הסברתי כמו שצריך, ופחות הייתי כאן. האתר מפורק ויש הזמנות ואני מעריכה את זה ברמות והייתי רוצה לעשות את זה אחרת, וזה קצת פחות קרה. ויש לי יום מטורף, אני אחזור רק בסוף היום, ואני רוצה לקוות שגם היום הזה יהיה ... די! היום הזה יהיה מהמם! והכל יהיה מהמם".
גברעם הוסיפה: "תודה שאתם מזמינים למרות שאני פחות כאן ותודה על כל ההודעות החמות. אני קוראת, אני משתדלת". בהמשך העלתה סטורי נוסף בו ניסתה להסביר על מצבה: "מצאתי אחלה של דימוי" שולחן עבודה? אז שולחן העבודה שלי ממש ממש מבולגן, עם מיליון ושבעה דברים. במובן האישי, במובן הפרטי, בכל. אז אולי אני פחות צריכה לשמור על עצמי ויותר לשתף, ואני מנסה, אני עובדת על זה. אני יודעת שיהיה בסדר פשוט, מתישהו. וזהו, איי לאב יו", סיימה כשהיא מנגבת את הדמעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גל (ל"ת)
    רועי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור