תרבות ופנאי

הופעות האיחוד הטריפו את המעריצים - ומחירי הכרטיסים זינקו ב-250%

כרטיסים להופעות האיחוד של "אואזיס" בקיץ הקרוב אזלו תוך שעות לאחר השקת המכירה, עם בעיות טכניות רבות באתרי המכירה. מעריצים נתקלו בשיטת תמחור דינמי שייקרה את הכרטיסים בהתאם לביקוש, במיוחד בהופעות בוומבלי בלונדון. כרטיס במחיר המקורי שעמד על 148 פאונד - נמכר לבסוף ב-360 
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כרטיסים להופעות האיחוד של להקת "אואזיס" בקיץ הקרוב אזלו תוך שעות ספורות מהשקת המכירה ביום שבת בשעה 11:00. מעריצים ברחבי העולם, כולל בישראל, התמודדו עם בעיות טכניות רבות באתרי המכירה, כולל תורים ארוכים שהסתיימו בעמודים לא רלוונטיים.
על פי הדיווח של שירה נאות בהארץ, אתר טיקטמאסטר באירלנד דיווח על סיום מלא של הכרטיסים להופעות בדבלין, למרות מאמצי הלהקה להקל על הביקוש עם מכירה מוקדמת והגבלה של ארבעה כרטיסים לאדם. חברות הכרטיסים ציפו שמכירת הכרטיסים תסתיים תוך דקות, אך עקב התקלות, התהליך נמשך שעות רבות. 
 
בנוסף לבעיות הטכניות ולתורים הארוכים, מעריצים הופתעו לגלות שחברת טיקטמאסטר השתמשה בשיטת תמחור דינמי, שייקרה את הכרטיסים בהתאם לביקוש. כרטיסים להופעות באצטדיון וומבלי בלונדון, שמחירם המקורי היה 148 פאונד, נמכרו במחיר של 360 פאונד (כ-1,700 שקל).
 
טיקטמאסטר ציינה כי האמנים הם הקובעים את המחיר, ומציעה אפשרות לקבוע מחיר אחיד או מבוסס ביקוש. למרות שמאפשרת מכירה של כרטיסים מיד שנייה במחיר הנקוב, כרטיסים כאלה עדיין לא זמינים, ואילו באתרי הספסרות כמו Viagogo כבר מופיעים כרטיסים במחיר של 11,000 פאונד.
להקת "אואזיס", המובלת על ידי האחים ליאם ונואל גלאגר, תתחיל את סיבוב ההופעות בקיץ הקרוב לאחר הפסקה של 15 שנה. ההופעות יתקיימו בקארדיף, אדינבורו, דבלין, לונדון ומנצ'סטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה