תרבות ופנאי

תיאטרון הבימה נפרד בכאב: "כואב ואבל על לכתו בטרם עת"

לאחר היוודע דבר מותו של עומר דץ, התיאטרון הלאומי ״הבימה״ פרסם הודעה לפיה הוא: "כואב ואבל על לכתו בטרם עת של השחקן והזמר עומר דץ ז״ל.  עומר השתתף בהצגות הבימה ׳מצדה 1942׳ ו׳אדוני ראש המועצה׳.אורנה, משה ויועד דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער!".
מערכת ice | 
תיאטרון הבימה (צילום יהודית גרעין-כל, מתוך אתר פיקיויקי)
אחרי שנודע על הטרגדיה האדירה של אורנה ומשה דץ, כאשר איתם אבל כל עולם המוזיקה, בשל העובדה שהזמר הצעיר עומר דץ, בנם בן ה-30, הלך לעולמו בטרם עת. על פי המשפחה, דץ עבר התקף אפילפסיה בביתו בגבעתיים ושם נקבע מותו, ההורים התקשו לשאת את הבשורה המרה, אבל כך גם החברים הקודמים ומקום עבודתו.
אוהד חיטמן, בנו של עוזי חיטמן המנוח כתב: "הלב מרוסק, עומר היפה, הרגיש והמוכשר. אורנה, משה ויועד אהוביי, אין לי מילים, בוכה איתם ומחבק". צביקה הדר הוסיף: "בלתי נתפס, כמה מוכשר, כמה מקסים. חיבוק גדול מעומק הלב והשתתפות בצער חברינו משפחת דץ. ת.נ.צ.ב.ה".

עומרי רוטברד הוסיף: "כבר שעה שהלב שלי אשכרה כואב. שנים שאנחנו מכירים, שעות של מאחורי הקלעים בהצגות. לא ראיתי מעולם אהבת הורים ואהבת ילד להורים כמו שהיה לך עם אבאדץ ואמאדץ. תנוח על משכבך בשלום ילד פלא".
התיאטרון הלאומי ״הבימה״ פרסם הודעה לפיה הוא: "כואב ואבל על לכתו בטרם עת של השחקן והזמר עומר דץ ז״ל.  עומר השתתף בהצגות הבימה ׳מצדה 1942׳ ו׳אדוני ראש המועצה׳.אורנה, משה ויועד דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עימכם. שלא תדעו עוד צער!".
הזמר דניאל סולומון כתב: "עומר אהוב, את הידיעה אני מקבל בברלין מאביה שאותה אתה כל כך אוהב ודרכך הכרנו. גם אם לא היינו בקשר בשנים האחרונות אני זוכר את כל השיחות שלנו ואת איך שביקשת לשמוע שירים מהמגירה שלי וכשהגיע "למרות הכל" היית בדמעות ואמרת "את זה!" וברגע אחד השיר היה שלך ושרת אותו כל כך קורע ואישי כמו שרק אתה יודע. הערב נשב ונחשוב עליך ונאהב אותך. איפה שלא תהיה אני מקווה שאתה מחייך, כי יש לך חיוך מאיר וקול מלאכי אז "איך זה שהעצב לא הלך מפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה