קריפטו

הבורסה הקורסת מוכרת חברה ראשונה; מי המתעניינים?

כמה מהשמות הבולטים בתחום הקריפטו הביעו בימים האחרונים עניין ברכישת LedgerX, שנרכשה על ידי FTX שקרסה לאחרונה לפני שנה, אך בניגוד אליה היא עסק לגיטימי ומרוויח

יאיר מור | 
FTX (צילום shutterstock)
קבוצת FTX העמידה למכירה את פלטפורמת המסחר הדיגיטלית LedgerX, וזכתה לשורה ארוכה למדי של מתעניינים, כך מסרו מקורות פנימיים לסוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג בסוף השבוע.
לפי המקורות, רשימת החברות המתעניינות ברכישת החברה עומדת כבר על קרוב ל-10, וביניהן אתר Blockchain.com, פלטפורמת הקריפטו ג'מיני של התאומים ווינקלבוס, בורסת הקריפטו Bitpanda וחברת Kalshi, שכבר השתמשה בשירותיה כלקוחה בשנים האחרונות.
לדג'ריקס, שנרכשה על ידי FTX בשנה שעברה, היא אחת החברות הבודדות בקבוצה שלא נכללו בבקשת פשיטת הרגל שלה שהוגשה לפני כשלושה שבועות – כלומר, היא עסק מרוויח, ולכן נכס אטרקטיבי למתחרות. אטרקטיבית במיוחד העובדה שהיא מחזיקה ברישיון מסחר בנגזרות מנציבות המסחר בסחורות עתידיות בארה"ב (CFTC) – מה שאומר שמבחינת הרשויות היא לגיטימית יותר מרוב החברות האחרות בתחום, ולכן מי שיחזיק בה יוכל להציע שירותים שלאחרים אסור כרגע להציע.
בינתיים, כאחת החברות היחידות בקבוצה עם כסף בקופה, התחייבה החברה בשבוע האחרון 'לתרום' 175 מיליון דולר להליכי פשיטת הרגל של FTX. בקופתה, נכון ללפני שבועיים, היו 303 מיליון דולר במזומן.
מחירה של לדג'ריקס עבור הרוכשים הפוטנציאליים לא ברור.
אף אחת מהחברות לא הגיבה לבלומברג ולרויטרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה