קריפטו

הקריפטו היומי: מי המטבע שירד משמעותית ביום של יציבות?

ביטקוין ואת'ריום רשמו היום תנודות קלות לכיוונים מנוגדים, וגם יתר המטבעות הגדולים לא הציגו כיוון אחיד או מגמה ברורה. רק ריפל, שזינק לאחרונה באופן דרמטי, רשם ירידה משמעותית

מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום unsplash)
המטבעות הדיגיטליים המרכזיים ממשיכים גם היום להפגין יציבות, במה שמתחיל להיראות כשבוע ללא דרמות לאחר מספר שבועות שבמהלכם אירעו לא מעט תנודות חדות בשערי המטבעות. השוק שמר על שווי כולל דומה לאתמול, לפי אתר CoinGecko המנטר יותר מ-13,000 מטבעות שונים – 966 מיליארד דולר, שהם שתי עשיריות האחוז מעל הנתון הקודם, עשירית האחוז מתחת ליום שני שעבר אבל כמובן שבטווח של שנה אחורה מדובר בצניחה של 56.5%.
שני המטבעות המובילים את השוק רשמו תנודות קלות ביותר בכיוונים מנוגדים, כאשר ביטקוין עולה ב-0.14% למחיר של 19,222 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 368 מיליארד דולר, ואת'ר יורד בשיעור זהה למחיר של 1,298 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 159 מיליארד דולר. בהשוואה ליום שני שעבר, ביטקוין עלה בקרוב לשני אחוזים, בעוד את'ר נשאר באותו ערך.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, רשם עלייה בשיעור של מעט יותר מאחוז ביממה וחמישה אחוזים בשבוע, למחיר של 286 דולר למטבע ושווי שוק של 46 מיליארד דולר.
ריפל הוא יוצא הדופן של היום, עם ירידה משמעותית יחסית בשיעור של שלושה ורבע אחוזים ביום ושלושה וחצי בשבוע, למחיר של 44 סנט למטבע ושווי שוק של 22.2 מיליארד דולר. עם זאת, חשוב לזכור שלפני כשבוע הוא סיכם זינוק אדיר של יותר מ-50%, כך שירידה קלה רחוקה מלהוות סיבה לדאגה.
קרדאנו רשם ירידה של 0.6% מאתמול ו-4.2% מיום שני שעבר, למחיר של 42 סנט למטבע ושווי שוק של 14.5 מיליארד דולר.
ודוג'קוין עלה ברבע אחוז ביממה האחרונה וירד בשליש אחוז בשבוע האחרון, כאשר מחירו חוזר פעם נוספת להציץ בקושי מעל רף ה-6 סנטים למטבע, אך שווי השוק עדיין לא חוצה את רף 8 מיליארד הדולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה