כסף וצרכנות

בעקבות המצב הביטחוני: הוט בבשורה ללקוחותיה

בעקבות המצב הביטחוני: HOT מודיעה על פתיחת מגוון ערוצים ותכנים חדשים ללקוחותיה ללא תשלום
מערכת ice |  2
הוט (צילום Magma Images)
בעקבות המצב הביטחוני, מודיעה חברת HOT על מגוון הטבות עבור לקוחותיה: פתיחת מגוון ערוצי פרימיום ב-HOT, ללא עלות. פתיחת מגוון ערוצי פרימיום וחבילת MORE המורחבת עבור לקוחות NEXT TV. 
 
בין מגוון ערוצי הפרימיום שייפתחו יוכל לקוחותינו ליהנות מויוה פרימיום, ויוה+, ערוצי דרמות טורקיות וים תיכוני, ערוצי הספורט השונים, ערוץ הריאליטי, ערוץ הנופש, ערוץ HOT הקולנוע הישראלי ועוד.
 
לטובת הילדים השוהים בבית, תתאפשר צפייה במגוון ערוצי ילדים: הופ, לולי HOT, לוגי, הכוכבים ועוד. לקוחות ה-VOD יוכלו לצפות בסרטים ללא עלות בקטגוריית CINEMA TIME.
 
על פי דברי החברה, פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות. כמו כן, החברה מסרה כי על מנת לקבל כל מידע נוסף, ניתן למצוא באתר HOT.

כזכור, המערכה הביטחונית שזכתה לשם 'חרבות ברזל', החלה היום לפנות בוקר במתקפה משולבת של ארגון הטרור חמאס אשר במסגרתה נורו אלפי טילים לרחבי ישראלים ובנוסף התרחשה חדירה יבשתית וימית של מחבלים אל שטח ישראל. חברות נוספות יצאו במהלכים דומים על מנת להקל על הציבור בישראל במהלך התקופה הלא פשוטה הזו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוט
    רותי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להוט. אבל אם באמת הייתם רוצים לפנק קצת אותנו. הייתם מוסיפים כל שבוע ל5 פרקים לסדרות אלא לפחות 8 פרקים. קשה קשה לצפות בטלוויזיה יום ולילה.
    סגור
  • 1.
    הוט שמוט לפידיוט (ל"ת)
    יבין 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור