כסף וצרכנות

מהפכה בדואר ישראל: מחכים לחבילה? אלו השירותים החדשים שהושקו

אפליקציה חדשה של דואר ישראל נחנכת היום, וצפויה לכלול שירותי אונליין רבים שכבר ניתנו, כולל מספר שירותים חדשים שישדרגו בעיקר את חווית ההמתנה למשלוחי חבילות
מערכת ice |  22
דואר ישראל (צילום דוברות דואר ישראל)
דואר ישראל משיקה היום (שלישי) את אפליקציית דואר ישראל החדשה, מאפשרת מבט כולל ומותאם אישית על כל פריטי הדואר שבדרך מהארץ ומחו"ל וכל אלו שנשלחו על ידי הלקוח, בממשק חכם.
מעבר לתצוגה ברורה, ויזואלית ומפורטת של השלב בו כל חבילה נמצאת במסלול השילוח, נוספה הפניה ישירה לביצוע פעולות רלוונטיות לשלבים השונים, כמו תשלום מיסים או העברת מסמכים נדרשים.
האפליקציה החדשה משמשת גם כאמצעי לביצוע פעולות ומסירת מידע. ובדואר ממליצים ללקוחות הממתינים לדבר דואר להשתמש ולמסור מידע ישירות באמצעות האפליקציה, ובכך להימנע מהונאות של גורמים המנסים לדלות פרטי תשלום ומידע אישי, באמצעות התחזות לדואר בהודעות מייל וב-SMS. 
חידוש נוסף פותח כמענה למציאות בה רבים מאתנו מזמינים מוצרים מאתרים שונים וממתינים לכמה חבילות במקביל, דבר שמקשה על המעקב אחר מה אמור להגיע ומתי. באפליקציית הדואר החדשה, החבילות שבדרך מזוהות עם מספר הפריט ושם האתר ממנו נשלחה החבילה, ולראשונה, גם עם תוכן החבילה, כפי שעודכן בעת ההזמנה והועבר מאתרי הסחר לדואר. לדוגמא, יצוין כי חבילה מאתר מסוים, מכילה צעצועים, תחפושות, פריט ריהוט, ספר או תיק.
עידית חן, סמנכ"לית טכנולוגיות בדואר ישראל: "האפליקציה החדשה של דואר ישראל נותנת תמונת מצב מלאה, ויזואלית ומפורטת על כל החבילות שבדרך, כולל הצגת השלב בו כל חבילה נמצאת בתהליך השילוח, הפעולות או התשלומים הנדרשים בתהליך, ולראשונה, גם 'עושה סדר' בכך שניתן להבין באיזו חבילה שהזמנתי מדובר עם התייחסות לתכולה או לסיווג המוצר. העובדה שכל אחת ואחד יכולים לראות מיד במסך הבית האישי אם יש להם חבילה בדרך והאם נדרשת פעולה כלשהי כמו תשלום, היא אמצעי ההגנה הטוב ביותר מפני ניסיונות ההונאה והעוקץ שכולנו מכירים, בהודעות מתחזות במייל וב-SMS. פשוט נכנסים לאפליקציה, בודקים אם נדרש תשלום, ובוחרים בתפריט בביצוע הפעולה מבלי להיכנס לקישורים חשודים שנשלחים בהודעות מפוקפקות".
תגובות לכתבה(22):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    ומה עם דואר מכתבים?
    דוד 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכתב שנשלח בארץ וכן ספרים או חוברות - מגיעים ליעדם, אם בכלל, לא לפני ארבעה שבועות. לא כולם מזמינים ומקבלים חבילות מחו"ל. סולקו תיבות הדואר מהרחובות, מקשים על שליחת דוארבארץ או מחו"ל. הדואר אינו ממלא את תפקידו. דואגים לעשירים המזמינים חבילות בגדים וכו' מחו"ל, ומצפצים על האזרח הפשוט הצריך לשלוח או לקבל דבר דואר רגיל. האם אין בכך הפרה של חובת הממשלה לספק שירותי דואר לאזרחים?
    סגור
  • 19.
    שוב דפקתם את הקשישים
    אפליקציה? בקיצור 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין תורות, אין שירות, אין משלוח, ועוד סוגרים סניפים במרכזי קניות כמו רמת אביב ג שעוד יכולנו לינות לעד!!!
    סגור
  • 18.
    שינוי סמל
    אלפונסו 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לדואר ישראל להחליף את סמל האיילה בצב עם קביים.
    סגור
  • 17.
    אפליקציה פח
    ערן 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האפליקציה הושקה לפני מספר שבועות והיא לא בשלה ולא מתפקדת. בושה למי ששיחרר מוצר כזה לאוויר והפך את הציבור לחברת בדיקות.
    סגור
  • 16.
    אין תורים, שירות נוראי
    צבי גוסס 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חבילה בדואר 3 ימים בארץ מרחובות להרצליה לקח 3 שבועות! אין בכלל תורים שאפשר לקבוע אחרי החגים. תגאלו אותו וגם אותנו מהסבל!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    סוגרים סניפים .שולחים אותנו לטיזינבי לקבל חבילה
    צפריר 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דואר ישראל על הפנים. אין סניפים באזור. בשביל מעטפה מבויילת צריך לעשות סיבובים ולהמתין בתור. זה לא שרות. אם יש אפשרות אבקש משלוח מחברה אחרת
    סגור
  • 14.
    יומים - דפוקים
    שג 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההבדל היחידי הוא שכאשר אני מקבל הודעה שחבילה הגיעה, מצורף איום שחייב לאסוף אותה תוך שני ימי עסקים. נמנית - הפסדת
    סגור
  • 13.
    לצבי יש בעיה
    בץ 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין לנו בעיה עם המעקב תשקיעו בלקצר זמני המתנה רבאק למכתב לוקח כמעט חודש להגיע
    סגור
  • 12.
    סמל הצבי הפך לצב בקושי הולך
    חנטריש 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת מחקים למיכתב שיגיע חודש ימים אם בכלל לא הלך לאיבוד??? הגיע סוף סוף מכתב שעשה את דרכו מעיר לעיר חודש ימים. ועוד מכתב שילמו עליו בולים דירות ""מהיר"24 שעות איפה המכתב? חודש ימים עדיין לא הגיע אולי הלך לאיבוד?
    סגור
  • 11.
    נו באמת, אפליקציה? בדיחה!
    מירית 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מגיעה הודעה על חבילה צריך לאסוף עוד יומיים תור לדואר יש בעוד 3 ימים אבל באמצע היום, בשעות שאנשים שעובדים לא יכולים אז קובעת לעוד 5 ימים, מגיעה בשעה היעודה, 50 איש בסניף, מחכה שעה!!! לתור שלי, שעה על השעון… מאד חשוב שקבעתי מראש תור ואז שולחים לי סמס על השירות עם שאלות לא רלוונטיות בכלום לשירות שקיבלתי כמו כמה אני מרוצה משעות הפתיחה של הסניף… ועכשיו תנסו למצוא מקום באפליקציה או בצ’ט המיושן שאפשר להתלונן בו על השירות או לקבל מענה… בקיצור דואר ישראל זו חברה ארכאית שמסרבת לתת שירות סביר, לא טוב חלילה, סביר
    סגור
  • 10.
    אפליקציה
    דורון 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפליקציה דפוקה. פונטים לא ניתנים לקריאה ללא זכוכית מגדלת. הקודמת הרבה יותר פשוטה וקלה. מה קרה לכם?!!!
    סגור
  • 9.
    במקום לספר סיפורים תתחילו באמת להודיע ולחלק הדואר כמו ש
    אבי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כי אתם לא יותר מחבורה כושלת ותו לא
    סגור
  • 8.
    שילכו לעזעזל, שונא אותם!!!! (ל"ת)
    אאא 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 7.
    התקנתי לא נפתחת
    אפליקציה על הפנים 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גמו הצורה של הדואר מאז שהופרט??
    סגור
  • 6.
    השינויים הנדרשים
    עמוס 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני רואה כבעיה מרכזית את העובדה שבפועל אין בדואר ישראל תרבות ארגונית מתאימה לזמננו, שמרימה ערכי יסוד כגון שירות מעל לכל, ואולי עוד יותר מכךשלא רואה את העובדים כמי שפועלים קשה לקיים שירות חיוני זה. העובדים אינם נספרים, משלמים להם פרוטות ביחס למאמץ שלהם, לא באמת מכבדים את הזכויות שלהם - שכר עלוב, התעמרות הועדים, קידום אנשים מקורבים, הצנחת מקורבים לקבוצות חזקות כאלו או אחרות. צריך להעלות שכרם, לכבד אותם, לחזק את המחויבות שלהם לעבודה וליצור תרבות ארגונית מתאימה לאגגון שירות חיוני.
    סגור
  • בול מסכים עם כל מילה
    משה 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה בול כל מילה בסלע
    סגור
  • 5.
    הרב קוק 29
    אהרון בן שמעון 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מצליח להכנס לאפליקציה דורשים קוד.לא יודע באיזה סניף נמצאת החבילה.לא שולט באמצעים הדיגיטלים.
    סגור
  • 4.
    זה לא יפתור את בעיות היסוד שם
    חיים 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני ממתין לשני משלוחים קטנים שלפי הספק הם נמצאים ביחידת הדואר כבר למעלה משלושה חודשים לאחר שחרור ממכס. הבעיה היא שליחידת הדואר המשלוחים מעולם הגיעו ובמערכת איתור דברי דוארשל הדואר עצמו גם אין שום מידע על משלוחים שהגיעו עבורי. ובינתיים אין לא משלוחים ולא כסף ששולם לספק שמבחינתו המשלוחים הגיעו לישראל.
    סגור
  • 3.
    אפליקציה דפוקה ומלאה באגים בדיוק כמו דואר ישראל (ל"ת)
    טלקו 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • פונטים
    השועל 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי אפשר לקרוא את הטקסט באפליקציה גודל הפונט הוא 9 מתאים לשימוש חתולים
    סגור
  • 2.
    דוגמא מעתת האחרונה
    שירות קטסטרופה 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חבילת דואר רגילה דפי חשבון מהבנק הגיעה אלי לאחר .... חודש וחצי ק ר ו ע ה ומרוטשת באופן שאפשר לכל מי שרצה להציץ לתוכה זה שירות זה ? זה נקרא כאוס
    סגור
  • 1.
    איזה יופי! תודה! (ל"ת)
    אושרת 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור