כסף וצרכנות

זה החטיף שישגע את הכלבים שלכם

לרגל יום הכלב הבינלאומי שיחול מחר (שישי), חברת הדונאטס הבינלאומי קריספי קרים משיקה מהדורה מיוחדת של דונאטס לחיות המחמד האהובות
מערכת ice | 
הכלב מזמין הפעם (צילום iStock)
מחר (שישי) הוא יום הכלב הבינלאומי, וזאת הזדמנות טובה לפנק את ההולכים על ארבע. לרגל חגם של חברינו הכי טובים, ענקית הדונאטס, שלרוב מתמקדת באנשים, משיקה דונאטס לכלבים במהדורה מוגבלת. האריזה כוללת 6 חטיפים בצורת דונאטס שאפשר למצוא באחד הסניפים של קריספי קרים ברחבי העולם. 
הדונאטס היחודיים שמיוצרים בעבודת יד, מיועדים לכלבים מכל הגילאים והגדלים אבל כמו שהדגישה החברה, הם אינם מהווים תחליף לארוחה מאוזנת אלא קינוח מפנק. דייב סקנה, מנהל המותג של החברה, אמר: "הכלבים שלנו נותנים לנו כל כך הרבה אהבה ורוגע שעזרו לנו לעבור את השנים האחרונות בהצלחה, ומגיע להם פינוק מיוחד".
 
קריספי קרם היא לא החברה היחידה שמייצרת קינוחים מיוחדים לכלבים. בשנה שעבר בן אנד ג'ריס השיקו גלידות שמיועדות לחיות מחמד. גם מסעדות כמו סטארבקס מציעות בימינו ממתקים קפואים לכלבים שנושאות את השם Puppuccino.  
חברת הדונאטס האמריקנית שבשנה שעברה הונפקה בבורסה בפעם השנייה, כוללת למעלה מ-1000 סניפים ברחבי העולם. לישראל עדיין לא הגיעו הדונאטים המפתים אבל לפי התמונות שווה לחכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה