כסף וצרכנות
סערת ה"לבובו": זה השיעור בהשקעות מהטרנד שכבש את העולם
בובות הפרווה הגימיקיות נמכרות בהמוניהן ומשלהבות את ילדי העולם - כשהם מובילים את ההורים שלהם לרכוש להם אחת. מי החברה הציבורית שעומדת מאחורי הטרנד?
חברת "פופ-מארט" הסינית אשר נסחרת בבורסה בהונג-קונג, היא מי שעומדת מאחורי הטרנד שכבש את העולם. בובות האספנות בעיצוב השנוי במחלוקת שהושקו בסערה, נמכרו באופן בלעדי על ידי פופ-מארט שגרפה רווחי ענק.
החברה, שעיקר עיסוקה הוא בתחום הבידור והצעצועים, עלתה בכ-627% בשנה האחרונה, ושווי השוק של היצרנית הסינית טיפס לכ-354 מיליארד דולר. על כן, מי שהצליח לזהות את הטרנד הקרב, הרוויח בגדול.
אך כאמור, חלק מהאנשים הזדעקו נגד הבובה שכבשה את הילדים. אחת מהם, בעלת חנות הצעצועים "לבנה זוהרים" - יוצאת "האח הגדול לבנה גוגמן, קראה לצרכנים לסרב לשלם מחירים מופקעים עבור הבובה.
עוד ב-
"זה סך הכל צמר גפן עם טיפה פלסטיק. זה הגיע למחירים הזויים. זה יצא מפרופורציה", אמרה גוגמן. היא הסבירה כי אצלה הבובה נמכרת ב-45 שקלים, בשונה מחנויות אחרות בהן המחיר יכול להגיע גם ל-150 שקלים. "היבואנים שלחו לי הודעות, אמרו לי למה את עושה ככה, תדעי לך שאני לא אמכור לך יותר סחורה בחיים", שיתפה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



