כסף וצרכנות

סערת ה"לבובו": זה השיעור בהשקעות מהטרנד שכבש את העולם

בובות הפרווה הגימיקיות נמכרות בהמוניהן ומשלהבות את ילדי העולם - כשהם מובילים את ההורים שלהם לרכוש להם אחת. מי החברה הציבורית שעומדת מאחורי הטרנד?
מערכת ice | 
בובות לבובו (צילום shutterstock)
חברת "פופ-מארט" הסינית אשר נסחרת בבורסה בהונג-קונג, היא מי שעומדת מאחורי הטרנד שכבש את העולם. בובות האספנות בעיצוב השנוי במחלוקת שהושקו בסערה, נמכרו באופן בלעדי על ידי פופ-מארט שגרפה רווחי ענק.
החברה, שעיקר עיסוקה הוא בתחום הבידור והצעצועים, עלתה בכ-627% בשנה האחרונה, ושווי השוק של היצרנית הסינית טיפס לכ-354 מיליארד דולר. על כן, מי שהצליח לזהות את הטרנד הקרב, הרוויח בגדול.
אך כאמור, חלק מהאנשים הזדעקו נגד הבובה שכבשה את הילדים. אחת מהם, בעלת חנות הצעצועים "לבנה זוהרים" - יוצאת "האח הגדול לבנה גוגמן, קראה לצרכנים לסרב לשלם מחירים מופקעים עבור הבובה.
"זה סך הכל צמר גפן עם טיפה פלסטיק. זה הגיע למחירים הזויים. זה יצא מפרופורציה", אמרה גוגמן. היא הסבירה כי אצלה הבובה נמכרת ב-45 שקלים, בשונה מחנויות אחרות בהן המחיר יכול להגיע גם ל-150 שקלים. "היבואנים שלחו לי הודעות, אמרו לי למה את עושה ככה, תדעי לך שאני לא אמכור לך יותר סחורה בחיים", שיתפה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה