כסף וצרכנות

דירוג ההמבורגר: זו הרשת הזולה ביותר להכנת ארוחת קיץ

לאכול בחוץ זה תמיד מפתה וטעים, אבל לרוב גם יקר. מערכת ice בדקה ומצאה כמה תחסכו אם תאכלו בבית וגם איזה רשת מזון מציעה את סל המרכיבים הזול ביותר
ענת סימן טוב | 
ארוחת המבורגר (צילום shutterstock)
ארוחה במסעדה מהירה יכולה לחסוך לכם כמה מאות שקלים לעומת הכנת ארוחה ביתית. אך כמה באמת הפער בין ארוחת המבורגרים ביתית לבין ארוחת המבורגרים בפסט פוד?
במהלך חודש אוגוסט משפחות רבות מבלות את ימי החופש באטרקציות מחוץ לביתם, בכדי להעביר את הימים של החופש הגדול.  ההוצאות  בחודש זה הן גדולות ויקרות. יציאה לאטרקציה מלווה ברוב המקרים בהוצאה של האטרקציה עצמה, דלק ולעיתים קרובות גם בארוחה מה שמייקר את היציאה החוצה והופך אותה להוצאה של כמה מאות שקלים למשפחה. כך למשל, אם תלכו לאכול ארוחת המבורגר מלאה תשלמו במקדונלד'ס 58 שקלים, בבורגר קינג 60 שקלים ובבורגר ראנץ' 74 שקלים, מה שמסכם ארוחה של משפחה בהרכב של ארבעה אנשים בעלות כוללת של מעל 230 שקלים במקרה הזול,  ואיננה כוללת את האטרקציה והדלק שבנוסף.
אז איך תחסכו הוצאה שכזו? תכינו ארוחת המבורגרים ביתית. כך למשל, אם תקנו את המצרכים להכנת המבורגר ביתי, תוכלו לחסוך קרוב למאה שקלים לכל ארוחה. נכון שיש צורך בזמן עבור הכנת הארוחה, אך מדובר בהכנה קלה ופשוטה עם חסכון בכיס לכל משפחה. וכמה המרכיבים האלו יעלו? מערכת ice  בדקה ומצאה באיזה רשת מזון תוכלו לרכוש את המרכיבים לארוחת המבורגר ולצאת בעלות הכי זולה.
המרכיבים שבדקנו בכל רשת היו: לחמניות המבורגר, המבורגר, קטשופ, מיונז, חסה עגולה, קילו עגבניות, קילו בצל, מלפפון חמוץ, צ'יפס ובקבוק קולה. ההשוואה הייתה באתרי האינטרנט און ליין. המרכיבים מתאימים לארוחה של ארבעה אנשים. העלויות של המרכיבים הללו, קצת יותר יקרות מארוחת צהריים סטנדרטית, אך עדיין זולה יותר משמעותית מארוחת המבורגרים בחוץ.

בדקנו ומצאנו כי, הרשת עם הסל הזול ביותר למרכיבים הללו, היא רשת המזון 'רמי לוי' עם סל על סך 138 שקלים לעומת הרשת היקרה ביותר של 'קרפור' שיצאה עם סל של 157 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה