כסף וצרכנות

דיפלומט חושפת לראשונה: כך החרם של טורקיה ישפיע על המחירים

חברת דיפלומט הודיעה לבורסה כי הפסקת הסחר בין טורקיה לישראל לא תשפיע מהותית על החברה, לפחות נכון לשלב זה, כאשר החברה מסתמכת כעת על מלאי קיים ומחפשת פתרונות חלופיים למוצרים אשר מיובאים מטורקיה
מערכת ice |  1
חברת דיפלומט והסחר בין טורקיה לישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, מתוך אתר דיפלומט)
חברת דיפלומט הוציאה היום (רביעי) הודעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב בהמשך לפרסומים להודעת משרד הסחר הטורקי, לפיה הוכרזה הפסקת סחר בין טורקיה לבין ישראל. לטענת החברה, נכון למועד זה, אין לאמור השפעה מהותית על החברה והחברה אינה צופה כי בטווח הזמן המיידי תחול השפעה, בין היתר לאור היקף המלאי הקיים לחברה וכן מציאת פתרונות חלופיים למוצרי החברה אשר מיובאים מטורקיה.
מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה מסרה כי היא ממשיכה לבחון את השפעת ההודעה על החברה ותוצאותיה הכספיות בטווח הבינוני והארוך וזאת לאור אי הוודאות בדבר משך הפסקת הסחר אמורה, וככול ותשתנה הערכת החברה דלעיל, תשוב ותדווח כנדרש.
 
המידע האמור לעיל ביחס להשלכות ההודעה על החברה לרבות פגיעה אפשרית בתוצאותיה הכספיות - הינו מידע צופה פני העתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח,1968- וככזה אינו ודאִי ועלול שלא להתממש, כולו או חלקו, או שיתממש באופן שונה, לרבות באופן שונה מהותית מכפי שנצפה, וזאת כתוצאה מגורמים שאינם בשליטת החברה, לרבות משך מגבלות הסחר והיקפן (אם בכלל). כך נכתב בהודעת החברה לבורסה.
מידע זה מבוסס על הערכות החברה לגבי פעילות הסחר אשר עשויה להיפגע, השערות לגבי משך מגבלות הסחר והיקפן, לרבות דרכי הפעולה האפשריות והחלופות לפעילות הסחר הרלוונטית. קשיים בניתוח ואומדן השפעות ההודעה בזמן הקצר שהיה בידי החברה לניתוחה ובשל שאר גורמי הסיכון להם נתונה החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא צריך בכלל להעלות מחיר
    אזרח 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמצא יבוא יותר זול..... בדיוק בשביל זה פתחו מכסים
    סגור