כסף וצרכנות

יוקר המחייה בישראל: אחרי שטראוס ותנובה - מחלבות גד מעלה מחירים

מחלבות גד מצטרפות לחגיגת עליית המחירים בישראל והודיעה על התייקרות מוצריה בשיעור של 3.5% בממוצע החל מה-16 במאי, זאת לאחר שגם בשטראוס ובתנובה ייקרו את מוצרי החלב שלהן, על רקע עליית המחירים במוצרים המפוקחים
מערכת ice |  1
מחלבות גד (צילום יח"צ)
יוקר המחייה ממשיך להשתולל ואחרי ששטראוס ותנובה הודיעו היום (חמישי) על העלאת מחירים, גם מחלבות גד מצטרפת לחגיגה והחברה הודיעה כי היא מעלה מחירים בשיעור של 3.5% בממוצע החל מה-16 במאי.
מהחברה נמסר בתגובה לעליית המחירים כי "עליות המחיר הדרסטיות, בעיקר בתקופת המלחמה, לא פוסחות גם על מחלבות גד ומשפיעות במגוון תחומים: חומרי הגלם, גורמי האריזה, תשומות הייצור, מחירי הייבוא ומחיר החלב הגולמי". 
 
עוד נכתב בהודעה כי "על כן, אנו נאלצים לעדכן את מחירון גד, במינימום האפשרי, כדי למזער באופן חלקי בלבד את העליות שאנו סופגים כבר תקופה ארוכה. אנו מודיעים על עדכון מחירון מוצרינו בשיעור ממוצע של 3.5 אחוזים אשר יכנס לתוקף החל מ-16 במאי 2024".
גד זו ממש לא החברה הראשונה כאמור שמעלה את מחירי מוצריה לאחרונה, זאת על רקע העלאת מחירי המוצרים שבפיקוח. חברת שטראוס, אחת הגדולות במשק הישראלי, הודיעה  על עדכון המחירון לקמעונאים של חלק ממוצרי המחלבות שלה. 
שיעור העלייה הממוצע הכולל של מוצרי מחלבות שטראוס יעמוד על כ 1.6% מתוך סך כל מוצרי המחלבות. עדכון המחירים יכנס לתוקף החל מ-19.5, שלושה ימים אחרי שיעלו המחירים של מותגי 'טירת צבי' ו'מאמא עוף' של תנובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט לא לקנות
    ניר קקת 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחם צרכנים כאן ועכשיו
    סגור