כסף וצרכנות

כרטיס אשראי חדש בישראל: אלו ההטבות שתוכלו לקבל בו

לקראת חג הפסח, Max משיקה כרטיס נטען, נוח וחכם, להורים ולילדיהם. אז מה מיוחד באותו כרטיס ואילו הטבות תוכלו לקבל?
מערכת ice |  1
כרטיסי אשראי-אילוסטרציה (צילום pixabay, shutterstock)
לקראת חג הפסח, Max משיקה כרטיס אשראי נטען, נוח וחכם, להורים ולילדיהם. באמצעות הכרטיס שיזמינו ויטעינו ההורים לילדיהם, יוכלו הילדים ובני הנוער לשלם עם הטלפון הנייד שלהם באמצעות ארנק דיגיטלי או כרטיס פיזי בחנויות פיזיות ואינטרנטיות בארץ ובחו"ל, בדיוק כמו עם כרטיס אשראי של מבוגרים, עם פטור מלא מדמי כרטיס ועמלת הטעינה הזולה בשוק.
להבדיל מכרטיסים אחרים הקיימים היום בשוק, MyMax הוא היחיד שמאפשר גם לילדים המחזיקים בכרטיס להתעדכן, לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות שלהם ולראות את כל המידע והפעולות באופן עצמאי, ללא תלות בהורים, ולמעשה לצעוד את הצעדים הראשונים בעולם הפיננסי בצורה מבוקרת ואחראית.
 
בנוסף, הכרטיס כולל הנחות קבועות ומשמעותיות במעמד החיוב במגוון רשתות אהובות על ילדים ונוער מעולמות הפנאי, האופנה והמזון, כגון ברגר קינג (10%), גולדה (10%), Sky jump (10%), מיסטר פרעצל (10%), דומינוס פיצה (8%), ארקדיה גיימינג (8%), סוויט טיים (7%) וצומת ספרים (5%).
בעלי כרטיס אשראי Max (חוץ-בנקאי) ומצטרפים חדשים, יכולים להנפיק ולטעון את כרטיס MyMax, הפטור מדמי כרטיס, בצורה דיגיטלית מידית באפליקציית ובאתר Max. ניתן לטעון את הכרטיס בטעינות חד פעמיות בעלות של 2 שקל לטעינה, או בסכום קבוע בהוראת קבע בעלות של 4.90 שקל לחודש וכך לחסוך עלויות של ריבוי טעינות חד פעמיות. בשלושת החודשים הראשונים ייהנו ההורים מפטור מלא מעמלות הטעינה.
רון פאינרו, מנכ"ל Max: "גם אנחנו ההורים מבינים שילדים ובני נוער הם קהל דיגיטלי עם צרכים פיננסים, והאינטרס המשותף שלנו הוא לאפשר להם להתנהל עצמאית ולחסוך כסף. MyMax הוא הפתרון האידאלי להתנהלות פיננסית אחראית ובטוחה להורים ולילדיהם, הוא מייצר שיח של חינוך פיננסי, מאפשר עצמאות מבוקרת, מעניק הטבות המעודדות חשיבה כלכלית וקבלת החלטות פיננסיות שקולות ומשחרר משימוש במזומן והתנהלות עם עודף שנוטה ללכת לאיבוד. יישום אסטרטגיה עסקית של מתן שירותים פיננסיים מתקדמים המותאמים לכל שכבת גיל ולכל צורך היא הסיבה שהלקוחות בוחרים בנו ובכך הופכים אותנו לחברה הצומחת ביותר בשוק כרטיסי האשראי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזהרה משימוש במכרטיס MAX
    ליה 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב לציין שבמידה ומישהו עוקץ אתכם בכרטיס זה..לא תקבלו את כספכם חזרה..בטענה שנלח לכם קוד אישור גם אם זה לא נכון!!!אני נאלצתי לערב עוד"..ראו הוזהרתם!!!
    סגור