כסף וצרכנות

ביטוח לאומי מזהיר מעוקץ: "מגיע לך החזר בסך 1,973 שקל"

אם קיבלתם הודעה על החזר של אלפי שקלים, אבל הסיומת של השולח היא לא gov.il, בביטוח לאומי מבהירים: "זוהי אינה הודעה שנשלחה מהביטוח הלאומי! היזהרו ואל תלחצו על לינקים חשודים שנשלחו אליכם". איך תדעו לזהות פייק? התשובה בפנים
מערכת ice |  1
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
לא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה, ביטוח לאומי שוב מזהיר את הזקוקים לשירות ובטח בימים לחוצים אלה של 'מלחמת חרבות ברזל' כי קיים ניסיון עוקץ על חשבון המוסד לביטוח לאומי, כאשר מתקבלות הודעות פישינג במכשירים הסלולריים של לא מעט ישראלים עם הצעות מפתות.
בהודעה שנמסרה ברשתות החברתיות, נכתב: "קיבלתם את ההודעה הזו? שימו - זה פייק!". מדובר בהודעה שמגיעה כ-SMS ובה נכתב: "מגיע לך החזר על סך 1,973 שקל", עם קישור: "‏bituahleumi.co.il/95gw32x:כניסה לאתר".
בביטוח לאומי מבהירים: "זוהי אינה הודעה שנשלחה מהביטוח הלאומי! היזהרו ואל תלחצו על לינקים חשודים שנשלחו אליכם. איך תדעו לזהות פייק? יש שני סימנים חשובים: הביטוח הלאומי לעולם לא יבקש מכם למלא פרטי כרטיס אשראי בקישור המצורף להודעה".
 
‏כמו כן: "במסרונים שאנחנו שולחים אליכם הקישור המצורף מסתיים תמיד עם הסיומת הממשלתית ‏,gov.il‏ ולא בסיומת מסחרית כמו למשל: ‏org, co.il, com‏ אם אתם מקבלים קישור שלא מסתיים ב-gov.il -‏ אנחנו ממליצים לא להיכנס!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גנבים
    מיריי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התותחים רועמים והנוכלים חוגגים..
    סגור