כסף וצרכנות

יורש העצר של הראל ויזל משיק את נייקי באילת וההמונים מסתערים

מנכ"ל  נייקי NSP ישראל, מקבוצת ריטיילורס, השיק את חנות הדגל של NIKE בקניון אייסמול שבאילת, וההמונים הסתערו על החנות החדשה. מורן ויזל, בנו של הראל ויזל, מונה לפני כשנתיים לתפקיד
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום vecteezy, pixabay, דימה טליאנסקי, unsplash)
יורש העצר של הראל ויזל, מורן ויזל, מנכ"ל נייקי ישראל, השיק הבוקר (שישי) את חנות הדגל החדשה של מותג "NIKE" בקניון אייסמול שבעיר אילת, ועם הסרת הלוט - ההמונים שחיכו לפתיחה הסתערו על החנות.
בקניון אייסמול חיכו לחנות החדשה, ואף כתבו על כך לפני שבוע ברשתות החברתיות: "הגיע הזמן לקחת את אופנת הספורט שלכם צעד אחד קדימה. אנו גאים ומתרגשים להודיע על הפתיחה הקרובה של חנות הדגל החדשה של מותג "NIKE" בלב הקניון שלנו. החנות החדשה, שתיפתח בקרוב, תהיה ללא ספק הדבר הכי לוהט בעיר, והיא עתידה להפוך ליעד מבוקש לכל חובבי הספורט, האופנה, הפונקציונליות והנוחות".
 
מתוך חשבון האינסטגרם של מורן ויזל
פתיחתה של נייקי בקניון אייסמול באילת, מגיעה כשנה לאחר שרשת אופנת הספורט הבינלאומית, JD SPORTS, פתחה אף היא סניף שביעי בישראל ובקניון אייסמול באילת. החנות של  JD SPORTS בת שתי קומות ומשתרעת על פני שטח של כ-610 מ"ר ובהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל.
 
הראל ויזל, דרך ריטיילורס, הינו זכיין של נייקי בישראל ובכמה מדינות באירופה, כאשר רק לאחרונה החלו מגעים לרכישת 12 סניפים נוספים של ניייקי בצרפת. בנו של הראל ויזל, מורן, מונה לפני כשנתיים למנכ"ל נייקי NSP ישראל במשכורת של 45 אלף שקל בחודש החל מינואר 2024. חתנו של ויזל, תומר צ'פניק, הינו מנכ"ל נייקי NSP גלובל בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה