כסף וצרכנות

סופר פארם משנה את מחירי המותג הפרטי: כמה זה יעלה לכם עכשיו?

175 מוצרי המותג הפרטי לייף של רשת סופר פארם התייקרו בשיעור של כ-6% בממוצע לעומת רק 46 שמחירם ירד. בוטלו מבצעים לאותם מוצרים וכך הפער כבר מטפס לעשרות אחוזים
מערכת ice |  1
סופר פארם (צילום ויקיפדיה/ ניר ודל)
בעוד שהמותגים הפרטיים אמורים להיות המוצרים הזולים ביותר של הרשתות הגדולות בענף הקמעונאות והמסחר, על פי N12 בסופר פארם לא ממש רואים סיבה שלא להעלות את מחירי המותג הפרטי, דווקא בצל הודעה של מספר יבואנים לא להעלות מחירים בצל המלחמה והדרישה במשק.
על פי הבדיקה, 175 מוצרי המותג הפרטי לייף של רשת סופר פארם התייקרו בשיעור של כ-6% בממוצע לעומת רק 46 שמחירם ירד. עוד מגלים ב-N12 כי בוטלו מבצעים לאותם מוצרים וכך הפער כבר מטפס לעשרות אחוזים.
 
אחת הדוגמאות הבולטות הייתה במחטות נייר רכות של מותג לייף. בשל ביטול המבצע, זינק המחיר בשיעור של כ-38% מ-5 שקלים ל-6.90 שקלים. מוצצי הסיליקון לתינוקות זינקו ב-17% מ-30 שקל עד לכדי 35 שקל.
לייף מסרה בתגובה לבדיקת חדשות 12: "מחירי מותג הבית נמוכים בפער בהשוואה למוצרים מתחרים. חלק ניכר מהמוצרים שנבדקו לא התייקרו והשינוי נובע מתאריכי מבצע. לחלק בוצע עדכון בעקבות עליית מחיר שביצע היצרן".

אגב רק בשבוע האחרון הרשת הייתה טרודה בנושא אחר, כאשר במסגרת תביעה שהוגשה על ידי דורש עבודה שמיוצג על ידי נציבות שוויון הזדמנויות במשרד הכלכלה והתעשייה, נגד רשת סופר פארם, זכיינית מטעמה, ספק חיצוני וקבלן משנה מטעמו, באמצעותם הם סיפקו, בתחילת התפרצות מגפת הקורונה בישראל, שירותים לחנויות רשת סופר-פארם הושגו הסכמות:
מדובר בתביעה שהוגשה על ידי נציבות השוויון בשם דורש עבודה, טרנסג'נדר, שלא התקבל לעבודה אצל קבלן משנה של הספק החיצוני, כמודד חום בסניף של זכיינית הרשת. בתביעה נטען כי אי הקבלה לעבודה אצל הספק הוא על רקע נטייתו המינית. לאחר דין ודברים, ומבלי להודות בטענות התובע, הושגו הסכמות לפיצוי, מחוץ לכותלי בית הדין עם סופר-פארם והזכיינית, במסגרתן הודגש כי מדובר במקרה שקרה ללא ידיעתן, על ידי קבלן משנה (מדרגה שניה) שהלך לעולמו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לקנות בסופר פארם
    לילך 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי יקרים בכל דבר. בעיקר ביישום. אני קונה הכל בבקי אס פי הכי זולים
    סגור